0

Design, design

Posted in ,
Először is, köszönöm szépen a segítséget, egyedül nem ment volna. ;) (Ó, dehogy nem ment volna, csak talán egy kicsit lassabban... de örüljön a fejed!)

Igazából én aztán nem vagyok szakértő az ilyesmiben, de nekem tetszik. Mondtam én, hogy nem kell ide annyi vér, meg gótikus girland! Ez így pont megfelel. Tiszta és modern. Hol van az megírva, hogy egy vámpír oldala csak valami vérre telefröcskölt csoda lehet? Lehet hogy több száz éves vagyok, de azért haladni kell a korral édeseim!

Mit mondhatnék még ezzel kapcsolatban... Lehet mindenhol követni, meg megosztogatni, és ez jajj de jó. Mondjuk ennek inkább csak később lesz szerepe, de azért nektek is megköszönöm, ha hirdetitek az igét. Szeretnék sok-sok emberkével megismerkedni, mert ha valami, hát az igazán szórakoztató az öröklétben.

Ja, és még valami gyorsan... kommentelés. Még mindig nem megy? Nehogy magatokba kelljen tartani valami a blog rakoncátlankodása miatt! Úgyhogy írjatok valamit, ha ezt olvassátok. Ha mást nem, hogy b*szódjak meg, vagy valami ilyesmi... Jajj de édes vagyok, kicsillagozom a csúnya szavakat. Nagy ám a lelkesedés picinyeim! Még a végén moderált és kulturált kis vámpírotok leszek.

KOMMENTELJETEK! (Ha meg még mindig nem tudtok, akkor szóljatok... )
Csóközön! ;)

0 megjegyzés:

Wattpad