4

Feloszlik a My Chemical Romance (végre!)

Posted in
Tádámmm, ez lenne a nap híre. Úgy érzem, nem tehetem meg, hogy csak úgy elsiklok eme téma fölött, mert annyira szórakoztat a dolog, hogy ekkora lelkesedést már rég váltott ki belőle ez a banda. Vagyis talán nem konkrétan ez a banda, de egy alteregója. Lényegtelen. 

Hogy is kezdődött a dolog részemről? Lia szembesült a hírrel, és hosszú perceken keresztül csak tátogott, mint hal a szatyortban, némileg felocsúdva pedig azonnal nekem esett:

 - Te voltál? Adam. Csak most legyél egyszer őszinte. Van ehhez bármi, BÁRMI, csak egy hangyapöcsnyi közöd is?
Természetesen azonnal hízni kezdett a májam attól, hogy én vagyok az első, akire ilyen helyzetben gondol. Abba már persze nem gondolt bele, hogy ha én lennék, akkor minimum, hogy jól láthatóan felírnám valamelyik bandatag vérével a falra, hogy "I GIZI". Bár lehet, hogy akkor is csak egy ilyen "formális üzenettel" mondanának búcsút a fanoknak. Ki tudja. Talán csak nem akarnak pánikot. Muhaha.
 - Nekem? - vigyorogtam - Miért nem Ravent kérdezed?
 - Hol van Raven?
 - Lehet, hogy meghalt.
 - Megöltél valakit?! Bántottál valakit a bandából?
 - Üldözési mániád van.
 - ADAM! Csináltál valamit?
 - Ez már megint olyan, mint amikor véletlenül felülírtad a regényed word doksiját… Megint kell egy bűnbak.
 - Olyaaan??? Ez nem egy kibaszott regény, ez a valóság!
 - És ha azt mondom, én voltam, honnan bizonyosodsz meg róla? Te sem hiszed el, hogy én voltam. Csak ki vagy akadva. Ennyi - vontam meg a vállam. Igazából sokkal jobb lenne, ha tényleg elhinné a dolgot. Így csak a szokásos, felesleges, de legalább mulattató hiszti.
 - Hol van Raven?
 - Miért kéne tudnom minden lépéséről? – vigyorogtam.
Rendesen megrázta a hír a kiscsajt. Olyan drámát csinált, mintha minimum meghalt volna valaki. Na látjátok, ezért van az, hogy nem cseszegetem annyit, mert ha ettől a kis baromságtól is padlót fog, hogy a kedvenc bandája feloszlott, akkor ha ne adj isten valamelyik hozzátartozójával történik valami, kapásból öngyilkos lesz nekem.

Oké, engem is meglepett ez a feloszlás dolog. Mégiscsak a My Chemical Fucking Romance ami örökre összetartó és világsikeres banda lett volna, ha a gonosz Adam nem bassza meg egyszer kétszer az énekest… Hát, mégse. Szóval akkor miről beszélünk? 

 - Minden miattuk volt - közölte Lia gyászos hangon - Minden. Adam, nélkülük sosem ismerlek meg téged, és sosem kezdek el írni!
 - Nem, nem cuncibogár. Jóval ELŐTTÜK kezdtél el írni, ők éppen hogy keresztbe tettek a nagy fanfic korszakkal - világítottam rá a tényre. - Ne ragadtasd el magad ennyire. Elég könnyen megoldottam volna Raven nélkül is a mi kis összeismerkedésünket, csak akkor ez tűnt a legegyszerűbb módszernek.
 - Ez... - nyögte Lia. Azóta is elég letargikus állapotban van, és "gyászolja a bandát", ami véleményem szerint továbbra is röhejes.
Esküszöm, ha nem szedi össze magát sürgősen a leányka, szerzek magamnak valaki mást. Már megvan rá a módszerem, csak elég körülményes. Jázmint sem volt nehéz kiiktatni. Csak éppen Liát nem lenne praktikus megölnöm, már az előzőekben említett dolog miatt.
Néhány lépcsőt megmászva csak eljutok valakihez, aki használható. Eleinte tényleg úgy tűnt, hogy Lia megfelelő lett, de az utóbbi hetekben túlságosan átment emós picsába. Hetekben? Inkább hónapokban... Nem fenyegetőzöm (neem, dehogy), csak lassan kénytelen leszek megértetni Liával, hogy sürgősen használható állapotba kell ráznia magát, mert ez így se neki, se nekem nem jó. És itt természetesen inkább rajtam van a hangsúly.
Remélem az MCR feloszlása is olyan, ami végre kiszedi a nagy fanficmániából. Igazából nekem baromi jól jött a dolog, mert nem kell már többé a ti világotokban fanficnek beállítanom mindent, aminek köze van MCR-ileg a világomhoz, mert már nincs is többé az a banda, akiről bármiféle fikció is születhetne. 

Ha ma bejelentenék, hogy a Sherlocknak sem forgatnak új évadot, pezsgőt bontok!

4 megjegyzés:

  1. Én azért sajnálom őket :( Brühüm... Mondjuk még nemrég 'ismerkedtünk meg' és még nem volt időm megunni, főleg a kezdeti- sokak szerint hallgathatatlan- számaikat...de hát olyan kirobbanó energia volt még akkor bennük, és szerintem a legújabbak sem olyan rosszak. Na de ilyen az élet...Az ' "I ♥ GIZI"' feliratot más helyen kell reklámoznod :)

    VálaszTörlés
  2. Találok még annak a feliratnak jó helyet... ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia Adam!
    A bandáról csak innen hallottam,de egy nagy határ sz@r volt.Remélem egyenként fogják kitörni a nyakukat.
    "a gonosz Adam nem bassza meg egyszer kétszer az énekest…" legalább jól esett?XD istenem egy hülye banda miatt rinyálni?Inkább nem!Raven drágám ne szomorkodj lesz még jobb is,vagy rosszabb.Akkor mi lesz veled?Adam vigasztald meg helyettem kérlek!!! :) Jó éjt!Csók arra a pöp szádra,ami akkora mint a bécsikapu.Cupp

    VálaszTörlés
  4. Végül is, egyetértek veled.

    "Raven drágám ne szomorkodj lesz még jobb is,vagy rosszabb.Akkor mi lesz veled?Adam vigasztald meg helyettem kérlek!!! :)"
    Ne aggódj, én is pontosan ennyire tudom vigasztalni, miután elhordtam szarnak a bandáját, és a szerettei kínhalálát kívántam. ;) Valahogy sosem derül tőle jókedvre.

    VálaszTörlés

Wattpad