4

Tom Hiddleston. Adam. Vámpír.

Posted in
Lia:
Tegnap előtt

Tom Hiddleston. Adam. Vámpír.
Tom Hiddleston. Adam. Vámpír.
Tom Hiddleston. Adam. Vámpír.
Tom Hiddleston. Adam. Vámpír.

Eldobhatom az agyam? Mondjuk előtte ki kell vágnom valamivel, de azt hiszem éppen aktuális.
Ezt a bejegyzést terveim szerint hamarosan törölni fogom (már ha egyáltalán fölteszem...), mert nem akarom itt Adam-szintű bejegyzésekkel traktálni a világhálót, de ez most sokkolt, és ki kell adnom magamból, és már az sem segít - ami egyébként mindig segít -, hogy Adamnek sírom el az aktuális idegbajom, mert most úgy röhög rajtam, ami még tőle is rémisztő. Pedig mindig nevet rajtam, ha éppen ki vagyok akadva, de legalább azt is hozzáteszi, hogy már megint hülye vagyok, és nyugodjak már meg. De most csak röhög. Úúúúgy röhög, hogy rohadna meg!

Nem gondolhatják komolyan.

Nem gondolhatják komolyan!!!!!!!!
(A kettőnél több felkiáltójel a biztos elmebaj jele. - Terry Pratchett: Erik)
Na de hogy ne örüljek meg EZ után?
Miért? MIÉRT?
Egyetlen szerencsém, hogy nem villogtat valami Loki-vigyort, mert akkor kapásból felvágnám az ereimet.Na persze.
Ez nem ér.
Miért hívnak egy vámpírt Adamnek?
MIÉRT TOM JÁTSSZA?

Adamnek tökéletesebbek az arcvonásai, mint Tomnak, de akkor is.Túl jó! Túlságosan közel van ahhoz, amit mondjuk öt éve elképzeltem. Rémisztően közel. És mivel egy színész, egy ember sem nézhet ki olyan tökéletesen, mint Adam valójában, Tom ebben a formájában (amúgy "civilként" nagyon nem...) egyszerűen annyira megközelíti, hogy nem tudom más meg tudná-e ennyire közelíteni.
Minden bizonnyal igen, de most nagyon nem.
Gyönyörű mondatszerkezetek, brávó!

Egy Adam nevű vámpír még rendben, mert hát az Adam egy gyakori férfinév, és hát azért egész jópofa kis dolog, hogy Adam, jelentése ember, hát akkor legyen ő A vámpír. Mondjuk ez nálam sosem volt tudatos, csak hát rá lehet húzni, na. Szóval hívják csak a vámpír Adamnek, ez van.
Még azzal sem lenne komolyabb problémám, ha Tom vámpírt játszana, mert Tomot hozzám hasonlóan imádják a csajok, na meg a vámpírokat is imádják a csajok, tehát akkor Tom játsszon vámpírt és az már fél siker.
Na de hogy egy Adam nevű vámpírt játsszon Tom Hiddleston, az már sok.
Pláne azok után, amit Adam lerendezett az egész Azgard-üggyel. Áldom az eget, hogy abból egy szót sem írtam (legalábbis nem tettem/engedtem feltenni a blogra), mert akkor most még valóságosabb lenne ez az egész őrület, ami talán csak és kizárólag az én agyamban játszódik. Naná, hogy csak ott van!
Ennyi.

Ma:
Adam túlságosan élvezte a szenvedésemet, úgyhogy a múltkor inkább be is fejeztem. Most már egész nyugis vagyok. Eddig nem is gondoltam az egész Only Lovers Left Alive filmre. Inkább nem is olvasok jobban utána a filmnek, elég ennyi.
"A story centered on two vampires who have been in love for centuries."
Hát nagy szám.
Valami szerelmes szar lesz, és az égvilágon semmi Adames stílusa nem lesz annak az Adamnek. Ha meg mégis, akkor ráérek akkor átgondolni az életem.
A bejegyzést meg mégis felraktam, mert azok után, hogy az ígéretem ellenére nem néztük meg moziba a Thor második részét, azért ennyinek hadd örüljön drága Adam.

Ja, amúgy akartam írni a kontrollról.
Hát, amikor megláttam, hogy Adam, meg vámpír, meg Tom Hiddleston, akkor kedden a bepötyögött sorok erejéig pápá kontroll. Aztán mély levegő, és minden a legnagyobb rendben.
Hát persze.
Mint láthatjátok itt is hol bele-beleszólogatott Adam, de most nem fogom külön kiszínzegetni.

4 megjegyzés:

  1. Ki az a Tom Hiddleston...?
    (Amúgy már Facen az ugrott be, hogy mennyire Adam, amikor még nem is olvastam semmit, csak a képet láttam. Persze, tudom, ez most neked baromira nem megnyugtató, mert miért isképzelnénk ugyanúgy Adamet, nemigaz...? Nos, ne feledd, "járt" Ghoulnál...)

    ui: ennél "kicsit" BŐVEBB kifejtését óhajtanám a kontroll-témának, jó..? Majd ha egyszer ráérünk NÉLKÜLÜK dumálni.

    VálaszTörlés
  2. Én mondtam, én mondtam, hogy ez lesz az első kérdésed! xDDDD

    "Majd ha egyszer ráérünk NÉLKÜLÜK dumálni."
    És azt mégis hogy akarjátok kivitelezni? A magam részéről bátran nyilatkozom, hogy ha te ott vagy valahol (ha csak virtuálisan is...), ahol éppen Lia is, akkor kizárt, hogy engem bármi visszatartson. :P

    Amúgy meg Lia, ne legyél már bunkó, ha hozzád beszélnek, válaszolj szépen te is!

    VálaszTörlés
  3. "Amúgy meg Lia, ne legyél már bunkó, ha hozzád beszélnek, válaszolj szépen te is!"
    Két vizsga és Karácsony előtt, ráadásul hétvégén, pont nem azzal fogok foglalkozni, hogy melyik színészt zaklatod, meg még a végén kiderül, hogy esetleg olyan történetet plagizáltam, aminek a létezéséről sem tudtam.
    Szóval a kontroll az, hogy van jobb dolgom is. Adam, kuss, nem érdekel, hogy nálad semmi jobb dolog nincs. Van, és kész. Oké, olyan dolog van, amivel el lehet nyomni. Egy időre...
    Inkább most megyek is, mert ha megint arra a rohadt képre nézek, újra kisül az agyam.

    Manton, azt viszont én sem tudom, hogy tudnék Adam nélkül beszélni veled.

    VálaszTörlés

Wattpad