5

Díj nekünk és díj tőlünk

Posted in
Ezt a díjat kaptuk a minap Cindy-től, amit a szabályokat figyelembe véve most meg is köszönünk.
Meg amúgy is köszönjük szépen.

Cindy Lianne nevére küldte tovább a díjat, úgyhogy sikerült rávennem Liát, hogy ő (is) válaszolgasson a kérdésekre.
És a továbbadást illetően kicsit önkényeskedünk.

"Eredeti" szabályok:
- Köszönd meg annak, akitől kaptad!
- Írj 10 dolgot magadról!
- Válaszolj 10 kérdésre!
- Tegyél fel 10 kérdést!
- Küld tovább 5 bloggernek!

Általunk módosított szabályok az elkövetkezendőkre tekintve:
- Ha egyáltalán nem érdekelnek az ilyen ajándékozós hülyeségek, netalán bunkó vagy, akkor nem kell megköszönni. Nehogy megköszönd!
- Írj néhány bizarr dolgot magadról! (Tehát bármi olyat, ami kapásból eszedbe jut a saját személyed és a bizarr szó társításából.)
- Válaszolj a 10 kérdésre! Lehetőleg a 10 neked feltett kérdésre...
- Tedd fel magadnak azt a kérdés, ami eddig az egész életedben kísértett, és próbálj meg rá válaszolni! Nem kell nyilvánosan.
- NE küldd tovább a díjat! Kivéve ha ellenállhatatlan késztetést érzel rá. Ez esetben csak nyugodtan.

a Lia által kreált díj
*  

Most pedig, a kapott díj szabályainak értelmében:

Magamról:
Lia
- utálom, amikor Adam nem hagy békén a hülyeségeivel
- egyetemista vagyok
- formatervező mérnöknek tanulok 
- imádok barkácsolni
- szeretem a matekot
- teljesen normális életet élek, csak itt jól titkolom
- rengeteg fülbevalóm van, és csak nagyon ritkán hordom őket párban
- születésem óta nagyon rossz a szemem
- vörösesbarna a hajam
- rajongó típus vagyok


Válaszok:
(Lia, Adam)
Mi az álomállásod?
- Mindegy, csak olyan tevékenységért kapjak pénzt, amit élvezek csinálni.
- A ti világotokban, egy csinos lány - lehetőleg Gizi -, fölött, alatt, benne, na az elég álom állás lenne.

Miért kezdtél el írni?
- Mert érdekelt, hogy mire jók azok a kacskaringós jelek amiket a felnőttek a papírra firkáltak.
Egyébként ha a történet alkotás/elmesélés részét vesszük, akkor egyszerűen írnom kell, szükségem van rá, talán megszűnnék létezni nélküle. De erről már a NaNó kapcsán írtam.

Amióta csak az eszemet tudom, tele volt a fejem történetekkel, ezeket amíg írni nem tudtam addig rajzolgattam.
- Hogy elűzzem az engem környékező unalmat.

Ki/mi az inspirációd?
- A különböző területeken mindig más inspirál. Rendben, Adam nagyjából állandóan. De ha az írást vesszük, akkor jelenleg  Stephen King és Terry Pratchett.
- Én.

Hova utaznál legszívesebben, és mit csinálnál ott?
- Adam világába, és minden bizonnyal meghalnék.
- A Földre, összejönnék Gizivel, csinálnánk egy gyereket, aztán előbb vagy utóbb nekiállnék pusztítani, miután már minden mást meguntam.

Mit akarsz elérni az életedben?
- A képzeletem végső határait.
- Halhatatlan vagyok, vagy más nézőpontból életem sincs, szóval mindent, mindenhol, minden módon.

Mi az, amit a halálod előtt mindenképpen meg akarsz tenni?
- Beutazni az egész világot. Legalább a sajátunkat.
- Lásd egyel feljebb.

Milyen zenét szeretsz?
- Rock, punk, metal (inkább a szimfonikus fajta), hébe-hóba pop, különböző népzenék, rengeteg filmzene, meditációs zenék, meg bármi ami megtetszik...
- A jó zenét. Jelenleg ezt.

Hiszel az idegen lényekben?
- Kénytelen vagyok, mivel egy az élettársam.
- Tudod ki az idegen...

Van olyan tárgy, amihez ragaszkodsz? Miért?
- Sajnos túlságosan is tudok tárgyakhoz ragaszkodni, például plüssállatok, kedvenc tollak, kedvenc ékszerek. Viszont kiemelkedőt nem tudnék közülük most így kapásból mondani.
Azért ragaszkodom az ilyenekhez, mert általában fontos, akitől kaptam, vagy ahol kaptam.  

- A kastélyomban van egy jókora szoba tömve az áldozataimtól szerzett apró kis trófeákkal. Biztos van ott olyan, amit sajnálnék, ha megsemmisülne. Amúgy nem ragaszkodom tárgyakhoz. És szexuálisan sem vonzanak.
- Adam...

Szerinted mennyire számít, ha valakinek más a bőrszíne/vallása/szexuális beállítottsága? 
- Mégis milyen szempontból mennyire számít? Mert számomra lényegtelen, de magáról az emberiségről ez már nem mondható el.
- A saját világnézete szerint szórakozom vele. Amúgy imádom a rasszista, homofób, meg mindenféle előítéletes embereket, totál ki lehet őket csinálni. Mondjuk mindenki mást is, de az egyik legnagyobb poén, ha homofóbot baszol meg. Mármint ha hapsi vagy. Nőként még nem próbáltam, de biztos úgy is mókás.


Kérdések:
1. Mik/kik voltak a legnagyobb hatással a személyiséged alakulására?
2. Van olyan személy az életedben, akit igazán gyűlölsz?
3. Ha film készülne az életedből, kit szeretnél, hogy téged játsszon? (Elég elvonatkoztatva, még csak nem is kell hogy igazán hasonlítson rád.)
4. Milyen nyelveken tudsz, és miket szeretnél még megtanulni?
5. Ha huszonnégy órán belül agyonlőne valaki, elégedettnek mondanád magad az eddigi életeddel kapcsolatban? Ha igen, miét? Ha nem, miért nem?
6. Jelenleg melyik dalra mondanád, hogy a legjobban jellemez téged?
7. Melyik könyv volt, ami a legjobban felkavart?
8. Ki a kedvenc karaktered? (Oké, lehet három.)
9. Hosszú fürdő, vagy gyors zuhany?
10. Szerinted létezik olyan író, aki a lelke mélyén nincs odáig meg vissza magától?


Akiknek küldöm/küldjük az általunk módosított díjat:
Raistlin
уαмι
Flóra

Majd talán később bővül a "díjazott" lista, de jelenleg ezeket a blogokat olvassuk tényleg rendszeresen. Meg Neil Gaiman blogját...
Bárki válaszolhat a kérdésre egy komment formájában, vagy saját blogján, ha kedvet kapott hozzá. ;)

5 megjegyzés:

  1. Adam, most is taroltál! Hogy lehet ilyen jó humorod? Liának meg üzenem, hogy okos :) csak nem annyira vicces

    VálaszTörlés
  2. Igen, ettől a köszönéses dologtól én is kivagyok.. Eleve, egy normális ember megköszöni, ha valami jutalmazásban részesül. Még akkor is, ha bunkó, hogy jól mutasson. Nem fogja mondani, hogy "Kaptam egy díjat, oszt' csá!". Így olyan, mintha én csak azért köszöntem volna meg, mert muszáj volt..
    Mondhatnám, hogy az egészet végig sírtam /na nem a fájdalomtól, mert valahogy érzem, hogy ebbe Adam belekötne/. Álom állás.. Mondjuk nem is vártam tőle mást. :D
    Egyébként bocs, amiért csak Liának címeztem. Utólag már rájöttem, hogy mindkettőtöket oda kellett volna írnom, de most már úgy marad .

    VálaszTörlés
  3. 1.Anyukám,legjobb barátnőm:Viola,őrangyalom,belső démonom.
    2.Nem is egy.
    3.Nem is tudom talán Sandra Bullock....
    4.Német,angol. Amiket szeretnék:japán,koreai,spanyol,francia.(egyenlőre)
    5.Nem teljen,mert mindennel meg vagyok elégedve(a kinézetemen kívül) de egy célt még nem értem el,amit mindenképp el akarok...úgyhogy nem....
    6.Van pár,de talán a Children of Distance: Emlékezz rám.
    7.Stephen King:Rémségek Könyve.
    8.Irigy a Fullmetal Alchemistből,Doki a Ki vagy doki?-ból,Eragon-az Örökség tetralógiából(nem mondtátok,milyen karakter legyen)
    9.Gyors zuhany.
    10.Minden bizonnyal igen.

    VálaszTörlés
  4. @Jane:
    Én már csak ilyen vagyok! ;)
    Liára meg azért talán túlzás azt mondani, hogy okos, mindenesetre legalább nem teljesen hülye. :D

    @Cindy:
    Igazából én is csak azért köszöntem meg, hogy jól mutasson! ;)))
    Örülök, hogy szórakoztattak a válaszok, nem gond, hogy csak Liának címezted, nem vagyok az a sértődékeny típus.

    @Mizantróp:
    Éljen Stephen King! ;)

    VálaszTörlés
  5. Jeeeeee!!!:D Tudtam,h erre felfigyel(sz)tek majd.:D:P

    VálaszTörlés

Wattpad