0

Lejátszási lista, ahelyett, hogy írnék

Posted in , ,
Nem akarok semmit elkiabálni, hogy mikor lesz új sztori, vagy mikor nem, addig is hoztam egy kis zenei összeállítást, ami mindennél jobban reprezentálja, hogy mi is történik velem Adam-ügyben.

Amikor Adam nincs velem, és szenvedek a hiányától

... és azt hiszem, hogy minden jobb lesz, ha visszajön. Pedig nem. Persze, rengeteg mindenben segít(ett), de alapvetően csak egy manipulatív pöcs.
De attól még olyan szép ez a szám! 


Amikor azt hiszem, hogy tudom, Adam mit érez

(0:41-től jön a szöveg is)
... aztán kénytelen vagyok beismerni, hogy ennek jórészt semmi köze Adamhez, csak hozzám.


És amikor Adam csak úgy szimplán Adam

...és mindezt pofátlanul élvezi. És pont leszarja az én létmeghatározós szenvedésem. Ő csak sztorit akar, semmi mást. Ez pedig olyan nevettségesen egyszerű tény! Csak én gondolom túl az egészet. Adamet rohadtul nem érdekli, hogy ő maga kicsoda, vagy micsoda. Csak kapja meg, amit akar. És mindig ugyan azt akarja.
Mindig ugyan azt.
Mindig valaki mást.
(És ez az egyszerű és szépséges minta Ravennel lett elkúrva, mert nem hagytam meghalni szerencsétlent, miután leugrott a szikláról...)

0 megjegyzés:

Wattpad