5

Biszex vagyok, komolyan!

Posted in , ,
(Jajj de elhúzza a bejegyzés melletti képet...Ráuszítom Liát, hogy csináljon vele valamit.)
Mint láthatjátok, az utóbbi napokban elszaporodtak a blogon a történetekhez feltöltött új részek, és viszonylag rég olvashattatok tőlem egy kis spontán agymenést. Úgyhogy most kaptok belőle megint egy dózist, nehogy nagy hiányérzetetek támadjon.

Lássuk csak, miről meséljek. Zajlik felém az élet, ami abból áll, hogy nagyjából mindenki utál mindenkit. Én meg természetesem röhögök az egészen. A mindenki alatt leginkább Ravent és Liát kell érteni. Revnek végre kezd leesni, hogy Lia igencsak önös célokra használja föl az ő szenvedéseit. Lásd: My Vampire Romance.
Adam, menj a francba! - Lia.

Hé, kislány, mondtam, ha blogolni akarsz, csak tessék, de most ez az én bejegyzésem.
Szóval ja. Lia azt hangoztatja, hogy ő nem, ő soha, ő még véletlenül sem élvezi Raven szenvedéstörténetét.Ja. Én sem élveztem soha. Csak nem repedezik a plafon?

Ha már Raven, megosztom veletek az egyik legújabb felfedezésem! Hadd utáljon a kis holló néhány órára jobban, mint amennyire ki van akadva Liára. Pedig igazán bájos, amikor veszekednek.

Tehát a felfedezésem. (Írhatnék most Istenről, meg a Sátánról, de nincs kedvem.)
Lia úgyis mesélt a Mindless Self Indulgence iránti rajongásomról, úgyhogy ahelyett, hogy a Harry Potter olvasása közben szerzett tapasztalataimat osztanám meg (erre is sor kerül majd valamikor), íme egy kis random eszmefuttatás, hogy tudjátok, nem kizárólag csak a pasik képesek felkelteni a figyelmemet.

Amikor megnéztem életem első Mindless Self Indulgence koncert felvételét, akkor döbbentem rá, hogy a világaink egyáltalán nem hasonlítanak. Oké, ez persze érzelmektől túlfűtött megállapítás, de amikor megláttam Ezt a Nőt a színpadon, akkor esett le igazán, hogy aközött a két illető között, aki mind két világban Gerardnak hívnak, ugyanabban a bandában játszott, és nagyjából mindenkit ugyan úgy hívtak körülötte, valójában nincs sok közük egymáshoz.
Nincs az az isten, amitől Raven össze tudna szedni egy ennyire dögös csajt:
Nem hogy emberként, de még vámpírként sem! Nálatok meg még gyereket is csinált neki, meg franc se tudja hány éve együtt vannak...
Eddig is tisztában voltam vele, hogy "Lyn-Z = Gerard nője a ti világotokban", meg futólag láttam róla néhány képet, és megállapítottam már, hogy Gerardhoz képest aránytalanul nem rossz bige, de most jobban megnézve a képeket, meg videókat... Az a nő, akit Gerard otthagyott miattam, határozottan nem így nézett ki. Az lehet, hogy Lindseynek hívták, még az is lehet, hogy fekete volt a haja, de hogy ennyire dögös nem volt, az is biztos. Akkor hagytam volna Gerardot a francba! - Utólag persze könnyű dumálni.
De az biztos, hogy az a csaj, akivel akkor Gerard kavart, jóval súlyosabb volt, és... Az a rossz, hogy akkor pont leszartam hogy néz ki, mert egyáltalán nem találtam vonzónak
Most akkor vagy megváltozott azóta az ízlésem (száz év alatt mondjuk megesik), vagy Gerard nálatok nem full buzi... Igazán érdekes gondoltok.
Azért szerintem abban egyetérthetünk, hogy egy ilyen csaj elhagyni egy olyan démonért, aki az egész öröklétedet megkeseríti, nem túl jó üzlet. Nem mintha Gerardnak lett volna választása. És pontosan ez az, ami miatt összevesztek Liával, és amiről Lia nem akar mesélni... Majd úgyis kihúzom belőle, és megpróbálom rávenni, hogy írjon nektek a dologról, mert úgy sokkal viccesebb, mintha én adom elő. Na, majd meglátjuk.

Tudom, tudom, ez a bejegyzés nem sokat mond nektek, de legalább írtam egy nőről, aki külsőleg bejön, és nem Gizi.
Ebből azért senki se vonja le azt a következtetést, hogy Gizi hasonlít erre a csajra. Azt se tudom megmondani, hogy melyikük jobb, mert mindketten totálisan más ideámat testesítik meg.

5 megjegyzés:

  1. Jó lett ez a bejegyzés is szokás szerint! :)

    VálaszTörlés
  2. Na, meg van már a pontgyűjtő füzeted? ;) Mert akkor kapsz bele még egyet! :D

    VálaszTörlés
  3. Ohh persze, hogy meg, naplóba megy :DDD Viccen kívül! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát...az ember mindig tanul valami újat :) Láttam már képeket az ominózus hölgyről...és szerintem nagyon messze áll a női szépségtől. Lehet, hogy belevaló, de smink nélkül..szóval kénytelen voltam megnézni én is valami koncert felvételt, hogy legalább mozgásban lássam. Hát ezek nem normálisak! :D Legutóbb D&B bulin láttam hasonló fejeket. Nagyon bejön :) A zene továbbra sem tetszik, a nő sem, de megértem, hogy miért bírják őket annyian. Totál őrültek.

    VálaszTörlés
  5. Jól van, jól van, hát nők terén egyáltalán nem az én ízlésem, ami emberi szemmel "női szépségnek" mondható, ahogy te fogalmaztál. :D

    VálaszTörlés

Wattpad