3

... I'm (NOT) the kind of human wreckage that you love!

- Ez klassz, ez klassz, ez klaaaasssz! Végre, végre valami történés! Abba ne hagyjátok!
- Adam…
- Drágám, csak szólok, ha most hülyeséget csinál, neked annyi.
- Mert?
- Mert végérvényesen kattant vagy.
- Igen. És? Asszem most megöllek.
- Nem tudsz.
- De. Na jó, azt azért tényleg nem. De legalább kevésbé fogsz létezni. Kapsz pár mondatot, hogy lírai módon leköszönj a blogról.
- Na jó, figyelj, azért ennyire nem kell túlreagálnod.
- Max. 100 szó, mostantól amit mondasz, és úgy dumálj, hogy bizonytalan ideig ezek az utolsó szavaid nyilvánosan. Semmi internet.
- Gondold ezt végig még egyszer!
- Most gondoltam végig. 95 szó.
- Na jó gyerekek, ez a hibbant most azt hiszem elég komolyan gondolja. Mondjuk úgyis átmeneti, de azért nem szeretnék három napra sem tök kussba lelépni szó nélkül, szóval ja, egy elmebeteggel vagyok összezárva. De tényleg elmebeteg! Tőlem totálisan függetlenül is az. Igazából most csak kicsit balul jöttek ki a dolgok, Natalie, G, meg az a fos MCR klip, meg amúgy is egy seggfej a csaj, szóval ja. Na de nem fogok itt lírázni ahogy ő azt elképzeli, haha! Maximum egy hét. Nagyon maximum. Persze most dumál, hogy fel sem fog nézni, de ugyan már, ki…

3 megjegyzés:

  1. He?
    Nem értem.
    Kéne egy csésze tea.
    Nos, az nagyon tetszett, hogy megtartotta a limitet. Innen vicces.
    Hát, akármelyik is vagy én integetek neked zsebkendevől és várlak vissza!

    VálaszTörlés
  2. Ahogy a mellékelt ábra mutatja nem tűntem el messzire, csak a drámázás ment... :D

    VálaszTörlés

Wattpad