14

Egy kis vizuális élmény

Posted in
Lia:
Nem szeretem, jobban mondva nevetségesnek találom azokat a "sztoris blogokat", ahol mindig ott van oldalt, hogy hogyan is néznek ki a történetek szereplői. Eddig úgy álltam hozzá, hogy minek rakjak ki olyan képeket, amiket valaki más rajzolt teljesen más karakterekről, vagy személyekről (külön kell ezt egyáltalán szedni?), majd mindenki szépen elképzeli úgy őket, ahogy azt sikerült átadnom, vagy éppen átadniuk magukról. Egyébként sem találnék tökéletes ábrázolást.
Mára azonban egész jó kis gyűjtemény összejött, és úgy gondoltam, ti is megérdemlitek, hogy ne csak mentálisan lássatok valamit, hanem megmutassak pár képet, amikre neten rábukkanva úgy éreztem, hogy "Hú, de hasonlít xy-ra!"

A következő alkotásoknak semmi köze hozzám, minden velük járó jog az alkotókat illeti, a képeken szereplők pusztán csak közel állnak megjelenésükben az én karaktereimhez.

Aki esetleg nehezebben viseli az homoerotikus képeket, mint az ezen az oldalon írott formában található dolgokat, az vegye úgy, hogy figyelmeztetésben lettek részesítve!

Akkor kezdésnek legyen egy Raven, mert megint elkezdtem vele/róla írni egy kis akármit, úgyhogy nyakig Raven-hangulatban vagyok. Valami ehhez nagyon hasonló hatást kelt, ha éppen világ-megmentve démonvadászik. Bizony, jár hozzá szexi kard. Persze egy jó ideje szünetelteti a démonvadászást, mert Chrissel van.
Matthias Gamble by tincek-marincek on deviantART
Ha már Chris, ez az a kép, amire azt mondom, hogy tökéletesen annyira giccsesen szép, mint Chris. 
A haja ugyan ritkán ilyen hosszú, na meg nem arany, hanem inkább tejföl szőke.
gold by kir-tat on deviantART
Még egy a szőke hercegről. (Adam közben itt morog, hogy mit kampányolok ennyit Chrisnek...) 
Talán az első kép azért közelebb áll hozzá, mert jóval lányosabb.
APH France,see u at yaoi con by jiuge on deviantART
Ettől meg olyan Raven x Chris fíling tör rám.
Yaoi by SmileFrozenInEternal on deviantART 
Itt meg egy nagyon Fallen-Raven. (Egy kis aláfestő zene hozzá.)
Fallen by sandara on deviantART

Ezt meg csak azért mert találtam és egyszer írok egy ficet. Vagy nem. Valószínűleg nem, de imádom ezt a képet. És fogalmam sincs, hogy régen is lépten-nyomon ennyi L x Light képbe botlottam, vagy tényleg manapság üldöznek.

-YAOI- DN: Secret In The Rain by Horus-Goddess on deviantART

Oké, oké, Adam... Adam nehéz ügy. Az erre tévedők gondolom tudják (de ha nem, akkor előbb vagy utóbb megtudják), hogy Adam MENNYIRE tökéletes, és éppen ezért nagyon nehéz bármilyen képre is ráböknöm és azt mondanom, hogy na, ez aztán tiszta Adames, mert Adam mindig olyan, amilyen lenni szeretne. Személyre szabottan.
Tehát ettől kezdve...
by: juston inuzuka
... ezen át...
Mellion Trollfrog - creature by Cloister on deviantART
... és ezen át...
Trench Scorpion by Eclectixx on deviantART
... egészen eddig, igazából bármi lehet. Bár a kék szemhez azért általában ragaszkodik, de legalább ennyire cukin néz ki két kiscicával.
Kitten by nathie on deviantART
De ha bejön a démonságból marad "szarvasság", akkor azért ez a póz is elég találó.
Zhivago by Kyoux on deviantART

Ez meg olyan... Olyan.
hunt 01 by Herio13 on deviantART
Mára legyen ennyi.

14 megjegyzés:

  1. Hát, így a képeket elnézegetve egyedül Raven stimmel mármint összességében, a részletekben nagyon nem (hálistennek, TUDTAM ÉN HOGY HOZZÁ VAN A LEGTÖBB KÖZÖM UGYE-MONDTAM-UGYE-MONDTAM-UGYE-HOGY-ÉN-MEGMONDTAM-KAIN-HOGY-A-RAVENED-NEM-A-TE-RAVENED?!), meg persze az örög Tom Hiddleston-féle Adam, de az egy másik kategória...
    Szóval, nekem első olvasatra, mikor összefutottam a sztoriddal, nagyjából ez ugrott be, talán egy picit még macisabb alkattal és furcsamód erősen hullámos hajjal, folyton vörösben. No nem vérvörös, csak az a hagyományos, visszafogott barnásvörös...
    Szóval, ez volt az alap:
    http://kepfeltoltes.hu/140901/Escipio2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    Vagy, hogy szolidabbak legyünk, különösen örrrrdögi(en gonosz) szemek tekintetében, tessék:
    http://kepfeltoltes.hu/140901/Escipio-full_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    (A fantasy-cosplay-ért bocs, Dame, képzeld el ugyanezt öltönyben...)
    De aztán annyit mondogattátok, hogy ííígy meg úúúgy meg nem izompacsirta, meg macsó, de nem úúúúgy macsó, hogy férfiállat macsóóóóó, hanem olyan Lestat-macsóóóó, de mégse... szóval, mostanában inkább amolyan Mikami-szerű vagy nekem. (No nem mintha bánnáááám...)
    http://static.comicvine.com/uploads/original/2/21294/553675-mikami_teru.jpg
    Ha meg mindenáron ragaszkodsz a vámpírléthez, akkor maradjunk ennél:
    http://kepfeltoltes.hu/140901/Rahim_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
    Persze, ez utóbbi elég... Ravenesen ribancos, elismerem, de legalább annyira benne vagy te is, mint ő, ne tagadd!
    A slusszpoén az egészben, hogy a háromból kettő abszolút saját karakter, az első két kép Ecipioja ráadásul nem túl büszke, pláne nem lelkes apukája az utolsó Rahimnak, szóval ne, ne is mondd, tudom, hogy velem van a baj, amiért mindenben és mindenkiben a saját sztorijaimat látom... de mentségemre legyen mondva, hogy Esc TÉNYLEG fényképszerűen hasonlít erre a fickóra, Rahim meg... Hát, neki azóta se találtam neki jobb ábrázolást, szóval megbékült ezzel..
    És még vérmágus is a lelkem...!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért érzem úgy Adam, hogy hamarosan vörösesként is megcsodálhatlak… ? ( Így http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2010/017/b/3/demon___detail_by_ceruleanvii.jpg bármikor jöhetsz, oké? )

      A férfiállat Adamtől meg sikítva menekülnék, úgyhogy azt csak tartogassa szépen neked.

      Mikami! Az első képkockájától kezdve végig frusztrált az egész rohadt sorozaton, hogy nagggyon úgy néz ki, ahogy Adam kinézne mangásítva. Szuper.

      Törlés
    2. Mivel drága Lia kifejezetten fél a FÉRFI férfiaktól, főként ha azok a "fejében" is tábort vernek, így az együtt töltött időben cuki vagyok. :P De azért erről a Rahim-szerű dologról már leálltam pár éve, a hímringyóságot meghagyom Ravennek.
      Dehát tudod szerelmem, neked bármit!

      Törlés
    3. " a hímringyóságot meghagyom Ravennek.
      Dehát tudod szerelmem, neked bármit!'"

      Látom éppen leállsz a hímringyóságról...

      Törlés
    4. Vigyázz, mert rád uszítom Nicket, aztán nézhetsz! :D

      Törlés
  2. Escipio a változatosság kedvéért egy fasz, ráadásul a rosszabbik fajta, mert mentalista a drága lelkem, és nem is akármilyen, úgyhogy azt hiszem, el vagyok kötelezve mellette egy életre. Nem mintha az elmúlt... négy évben, mióta lelépett, egyszer is hiányzott volna, vagy valami, de ezt betudom a napi átlagos önteltség-faktorának.
    Persze, mióta lefaragtak az arcából, sokkal vállalhatóbb és szerethetőbb, aminek eredméyneképp persze fordítottan arányos mértékben érdekel...
    Mindezzel csak azt akarom mondani, hogy nekem se hiányzik a hátam közepére se, hogy FÉRFIállatként robbanj az életembe, Dame, mert Escet úgysem überelheted. Megkockáztatom, még beképzeltség-szinten is meggyűlne vele a bajod...
    Mikami meg....
    Elég, ha annyit mondok, Lia, hogy egyszer próbáltam közelebb kerülni hozzá, annyira, hogy írhassak róla, és mi lett belőle? Az egyetlen dolog, ami megmaradt, az az, hogy télen-nyáron egy szál boxerben és fehér atlétában alszik, és KIBASZ*TT JÓ TESTE VAN...?

    Nem pontosan értem, hogy a fentieket miért kellett részleteznem, de mentségemre legyen mondva, hogy vámpírnaplókat néztem, és ebben a sztoriban lassan több a luk és az ellentmondás, mint a Supernatural összes évadában együttvéve, ami komolyan Guinness-rekordnak számít.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi a franc vett rá téged, hogy Vámpírnaplókat nézz? xD Én asszem két részt láttam Liával az első évadból, de annyi bőven elég volt.

      "mert Escet úgysem überelheted"
      A kihívásokat meg továbbra is szeretem. :P

      Törlés
    2. Mikami... *mély és álmodozó sóhaj*
      Amúgy már párszor megfogadtam, hogy távol tartom magam minden DN karaktertől, mert Adam ugyan nagyokat hallgat erről, de itt szép halkan megsúgom, hogy a Light-lenyomat-akármim ( = Mort) kicsit... elrendezte Priscillát. Nem meghalt, mert hát olyat nem nagyon tud, csak kicsit megváltozott a létformájának állaga. Mondjuk azért annyira nem járt rosszul, sőt.
      De szegény Adam, nővérke nélkül...

      Törlés
  3. Már nem emléxem, mi vett rá, de szeretem Damont, és hát amíg folyamatosan kiborulhatok azon, hogy Stefan mennyire botrányosan mikey-fejű, és Damon karaktere mennyire-de-mennyire nekem való lenne, és mennyire borzasztó rosszul kezelik az írók, teljesen amatőr módon tuszkolva a "belül érző keményfiú"-skatulyába, full értelmetlenül ütik-verik szegénynek a pici lelkét, röhelyesen egyértelmű OOC-helyzetekbe hozva őt.. szóval, amíg ezen pörgök, addig se a magam dolgán pörgök, szóval csak azért nézem, mert annyira nyilvánvalóan szar, hogy már érveket se nagyon kell hoznom, aki nem látja be ezt, az hülye:D
    De azért valahol szórakoztató is, mert seemmi üresjárat nincs benne, minden snittben történik valami, ha nem így lenne, úristen... Akkor lenne csak igazán borzalmas!XD

    VálaszTörlés
  4. Amúgy Pris nem annyira érdekel, már bocs, Mort meg pláne, de Ryuk végül összejött Adammel? Mármint... érted, hogy hogy....:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vámpírnaplók, hát... akkor egészségedre. xD

      Ryukkal meg összejöttem, ja. Meglepően jó társaság.

      Pris meg jobban szórakozik, mint én, úgyhogy azért akkora lelki törést nem okoz a hiánya, drága Lia. Irigykedem rá egy kicsit, az tény.

      Törlés
    2. Nem is jöttél össze Ryukkal.

      Törlés
    3. Nem kell neked mindenről tudni. :P

      Törlés
    4. Aha, mert ez nem olyan dolog, amit azonnal elújságolnál ám nem hogy nekem, de mindenkinek. Na mindegy, tőlem azt csinálsz meg mondasz, amit akarsz, én mára befejeztem a tudathasadásosdit.

      Törlés

Wattpad