4

Hogyan írjunk vámpír sztorit?

Posted in
A fenti kérdésre ki tudna jobb választ adni, mint én, egy igazi vámpír?
Na persze elég csak körülnézni a világotokban, és igazán nem nehéz megmondani, mi a tuti recept. 
Hozzávalók:
 - 1 teljesen átlagosnak kinéző tini lány, akiről kiderül mégsem átlagos
 - 1 elképesztően szexi vámpír pasi, akibe minden nő beleszeret

Elkészítés:
A tini lányt és a vámpírt helyezzük közös térbe, adjunk hozzá egy csipet búskomorságot, néhány szemet az élet nagy kérdései közül (Mi a szerelem? Tarthat-e egy örök életen keresztül? Mi az élet, és mi értelme van?), és néhány csöpp erotikát.
Keverjük meg jól az egészet, és ha úgy érezzük, valamiből kevés lett, öntsünk hozzá bátran!
Úgy érzem, nagyjából minden szükséges hozzávalóval rendelkezem, úgyhogy neki is látok a főzőcskének.
Volt szerencsém megismerkedni egy nagyon kedves lánnyal (nevezzük Jázminnak), aki az én kis kuktám lesz, és segít összehozni a lakomát, ti pedig végigolvashatjátok a folyamatot.
Igyekszem minél gyakrabban tudósítani arról, hogy hogyan is áll a finomság... Mondjuk abba még nem vagyok biztos, hogy sok konkrétumot is el fogok árulni, igazából ez majd kialakul. Tőletek is függ ám a dolog. Na nem nagyon, de azért mégis kellemesebb úgy írogatni, hogyha van ki olvassa. És ugyan már, írjatok kommenteket majd léccilécci, elvileg már nem is kell hogy google fiókotok legyen hozzá, úgyhogy tőlem akármilyen álnéven szidhattok!

Ezt meg ide is kiteszem, mert beleszerettem a számba: 
Csók!

4 megjegyzés:

  1. Én kommentelek neked jelzem , hogy fogom olvasni..

    VálaszTörlés
  2. Oh köszönöm! :D És ezek szerint már lehet kommentelni... :D

    VálaszTörlés
  3. Hali :D Road-Nem kell más: A kicsimmel a közös számunk :D Jól választottál :D Pusz Eszti Faceről :D

    VálaszTörlés
  4. Remélem nekem is lesz ez egyszer közös számom a kicsimmel... :D Mellesleg letiltottál facebook-ról? Mit vétettem? :D

    VálaszTörlés

Wattpad