0

"Kérdőív" I.

Posted in ,

Nos, ennek igazából nem sok értelme van, de azért elárasztalak titeket ilyen kérdezz-felelek baromsággal, legalább ismerkedünk. Vagyis megismertek. Vagy mi. 

#ÁLTALÁNOS#
Kedvenc színed? vörös
Szemüveges vagy? nem
Van tetoválásod? Van! Basszus, mióta várok erre a kérdésre! Köszönöm! Tényleg! Szóval a jobb kezem ujjaira rávarrattam, hogy G I Z I

#VALAHA#
Vágtad már saját magad a hajad? igen
Tettél olyat, amit megbántál? igen
Bungee-jumpingoltál már? igen
Ütöttél már meg valakit? oh neeem…  nem szeretem az erőszakot
Puskáztál már? lőttem már puskával. emberre is
Voltál már letartóztatva? próbáltak már tartóztatni
Törtél már be más házába? nem is egyszer
Utasítottak már vissza? Ez egy érdekes kérdés. Amúgy igen, de általában mindig sikerült más belátásra bírni az illetőt.
Voltál már temetésen? Sőt, én is temettem már!
Használtál már öngyújtót? Igen, ezek a kérdések gondolom tényleg ovis színvonalú embereknek készültek…
Voltál már színpadon? igen

#EZVAGYAZ#
Kávé vagy cappuccino? Ööö… cappuccino?
Hosszú vagy rövid kapcsolatok? Hát ez a kérdés azért igencsak viszonyítás alapja. Amúgy se tudnék általánosítani. Kivel, milyen. Értelemszerűen pl a drága testvérkémmel elég hosszú távú a kapcsolatom. De gondolom amúgy is a szerelmi életre vonatkozik, szóóóval… magyarázd meg nekem mit vegyek rövidnek, aztán cső!
Horrorfilmek vagy vígjátékok? Vígjáték. Bár… nekem a horrorok is vígjátékok, szóval…
Hosszú vagy rövidhaj az ellenkező nemen? Talán inkább hosszú… de igazából édesmindegy.
Kockakenyér vagy szalonna? Mivan?

#ELSŐ DOLOG, AMI ESZEDBE JUT#
Láncfűrész – darabolás
Iskola – móka és kacagás
Tehenek - legelő
Kanada – kutya
Egerek – tele van velük a kastély

#AZ ELMÚLT 3 NAPBAN#
Beszéltél telefonon? nem
Voltál moziban? nem
Sírtál? hát persze
Cigiztél? igen
Megittál egy üveg vizet? csakis…
Olvastál könyvet/újságot? igen
Néztél tévét? nem
Zuhanyoztál? nem. Gáz mi? De nem vagyok büdös, tényleg.
Fényképeztél? nem
Hallgattál zenét? csak amit te
Mondtad valakinek, hogy szeretlek? nem

0 megjegyzés:

Wattpad