3

Világuralomra törés

Posted in
Igen, nem titok, a címben említett dolog a fő törekvésem.
És hogy kezdek neki? Hát így. Blogolok. Jobban mondva az első lépés az a nyomi fancfiction-nek titulált dolog volt, ami annak ellenére, hogy igaz történet alapján íródott (csak réges, régen, egy messzi messzi galaxisban, mint az megszokott), egy rakás szar lett, lássuk be. Ez nem az én hibám. És most nem kezdek el spoilerezni, hátha van még valaki aki nem olvasta... Arra viszont kétségtelenül jó volt, hogy néhányan megismerkedtetek már velem, így nem kell most újra a teljes ismeretlenségből előmásznom.

A világuralomhoz azonban, bármilyen meglepő, jelenleg még kevés vagyok egyedül, úgyhogy szükségem van egy "hadseregre". Vagyis rátok. Már aki most ezt olvassa, és véletlenül éppen nem utál, hanem szeret engem, és egyengetni szeretné a ti világotokba vezető rögös utamat.Amúgy meg mi okotok lenne engem utálni? Kedves vagyok, és aranyos. Mint minden szeretni való vámpír! :D

Ja, és majd ha elérkezik az általam hozott apokalipszis, azzal talán kedvesen fogok bánni, akin "Adam's bitch" feliratú karkötő van.

 Két kis drágaságom már biztos, hogy kegyes bánásmódban fog részesülni. ;)


3 megjegyzés:

  1. "Az világaink közti időben van egy csöppnyi kis eltolódás, számolj cirka 100-200 évvel. Nem olyan nagy szám, de azért szerintem neked fontos lesz. Párszáz év viszonylag sok mindenre elég, például egy bolygó kipusztítására is, de most nem ez a lényeg. Ne nézz rám így! Tényleg nem ez a lényeg."

    Ezt írtad az egyik bejegyzésbe, gondolom tudod melyikbe, no!
    itt két képet látok, amely elvileg rólad készült, műanyagból készült karkötők. Öööö, akkor hogy lehet eltérés a te világod ideje és mienk közt?
    Képek alapján úgy tűnik mintha itt nálunk készült volna, kínai ócska karkötő, spirálfüzet, olyan asztal mint ami nekem volt, műszálas festett olcsó ágyhuzat.
    Egy ember keze, gyűrűsujjnál körömsérülés, mintha beszakadt volna.

    Kitaláltál egy szerepjátékot, de az alapjait, vagyis a vámpír konvencióját még nem alkottad meg pontosan, közben mellékszálként egy novellát is írsz????

    Koncepció érdekes, egy párhuzamos világból vagy, ám érdekes módon ott is jpg a képformátum, mondjuk exif adatok el vannak távolítva, no mindegy.

    Blog hamar meg fog halni, ha nem alkotsz vmi koncepciót, hogy mi a fenét akarsz ideírni!

    VálaszTörlés
  2. Jajj édes... Ez nem az én kezem, a képet két kedves barátnőm, Fannikám és Evikém készítette, Nekem... xD Még jó, hogy e világi...
    Mégis hol olvastad, hogy rólam készült? xD

    VálaszTörlés
  3. O de kár, hogy én ezt előbb nem láttam :D mármint a kommentet ...tényleg tök olcsó volt az ágyhuzat XD ez annyira jó

    VálaszTörlés

Wattpad