0

29/5.nap: Öt hely, amit meg akarsz látogatni

Posted in , ,

Ez megint olyan téma, amire csak egy igazán vágyott dolgot tudok említeni: a ti világotok.
Ennél jobban sehova se akarok most eljutni, kivéve ha helynek számít a... na jól van, kicsit visszafogom magam, mert megfogadtam magamnak, hogy nem minden a szexről fog szólni. De hát ha egyszer minden arról szól? Na mindegy.

Szóval irány hozzátok! Aztán persze előfordulhat, hogy ez is csak egy olyan dolog, ami ilyen távolról szép és jó, de amint ott leszek már nem is lesz olyan lehengerlően gyönyörű, de hát ez is az élet része! Egyelőre akarom! Főleg most, hogy minimális, de mégis esélyt látok rá, hogy nálatok is tanyáznak fajtársaimhoz hasonlók. 
Ezen kívül még négy hely? Nem tudom mit írhatnék. Semmi nagyravágyó úti célom nincs ezen kívül. Majd ha sikerül még pár univerzumot bebarangolnom, akkor meglátom, hogy melyik még említésre méltó. Ha valóban létezik a Twilight saga világa (valamilyen szinten biztos létezik, de ebbe most nem mennék bele bővebben), oda ellátogatnék csinálni egy "kis" felfordulást.
Esetleg még az Anne Rice-féle Vámpír Krónikák jöhetnek, bár ott már nem vagyok teljesen ismeretlen.
Még kettő... igazából bármelyik, manapság "menő vámpíros világ" jöhet, azt hiszem mindegyikben el tudnék szórakozni, és helyrerakni egy-két dolgot. Olvastam már olyat is, hogy valahol elvileg a vámpírok nem bírják az ezüstöt. Ha jól emlékszem True Blood, vagy mi a szösz a könyv vagy film sorozat címe, én bírtam vagy tíz oldalt aztán letettem a röhögőgörcs miatt, amikor egy vámpírt elkapott két EMBER, és egy kis pincérlányka mentette meg. Aj, nem kéne ilyen szövegekkel megsértenem azokat akik szeretik ezt a sztorit, de milyen világ már az, ahol két ember, meg valami ezüst csecsebecse legyűr egy vámpírt? Szar.* Valaki meglengetne előttem egy ezüst gyűrűt és máris elgyengülve rogynék a padlóra. Bár azt hiszem, ezt sokan élveznék.
Nem akarok én ítélkezni egy világ fölött sem, pláne amíg biztos nem vagyok a létezésükben, de... Á, miket beszélek! Imádok ítélkezni, ha vámpírokról van szó. Ezért szeretnék ilyen világokat is bebarangolni. Rengeteg mindenre kíváncsi lennék, többek közt arra, hogy az adott világ "szabályai" mennyire befolyásolnák az én tulajdonságaimat. Ez persze a tiétekre ugyan úgy vonatkozik, mint bármelyik vámpíros "helyre". Szívás lenne, ha amin átjutok hozzátok, elveszteném minden képességemet.

Na meg mostanában elkezdtek érdekelni azok a kibaszott tükrök. A kastélyomban az egyik szinten leamortizáltam kb. az összeset. Ötletem sincs hogy ki ültette a fejembe a dolgot...
Minden esetre nem kéne látszódnom a tükrökbe, és erre az az indok, hogy nincs lelkem. Ezt kikérem magamnak! Bár ehhez nem ártana valami definíció a lélekhez...
Jó, ez ismerős történet, az a hiedelem jó pár száz éve még az én világomban is terjengett, hogy a vámpírok nem látszanak a tükörben, de eddig akárhogy is néztem, tökéletesen látszódtam. Most is csak Jázminnal vannak furcsaságok. De simán benne van a pakliban, hogy csak véletlen egybeesés, optikai csalódás, vagy ilyesmi. 
Oh, megint sikeresen eltértem a tárgytól. De csak egy kicsit.

* Utólag kaptam információkat arról, hogy mi fog a későbbiekben kiderülni, úgyhogy talán még tovább is fogom olvasni a könyvet. Így mindjárt "szimpatikusabb", hogy a vámpír direkt hagyta, hogy elkapják, nem csak valami puhány kis... akármi.

0 megjegyzés:

Wattpad