4

29/13.nap: Három vallomás, választásod szerint

Posted in ,
Vallomás? Mégis miket kéne bevallanom? Jó, jó, akad talán egy-két dolog. Íme a nagy vallomásaim: 
1. Biszex vagyok, bár azt hiszem, ez nem túl megdöbbentő. Azok számára legalábbis biztos nem, akik olvasták a Gerardos kis kalandjaim, meg egyebeket. Mondjuk akkor meg az lehet furcsa, hogy a nőket is… kedvelem. Néha. Meg nem is csak néha. Nem tudok dönteni, mikor milyen kedvem van.
Ha ez az egész biszex dolog mégis megdöbbentő, sőt, mi több, taszító, hát sajnálom. Hosszú az öröklét, túl hosszú ahhoz, hogy az "ember" bármit is kihagyjon. Na meg azt hiszem ez már a ti világotokban sem olyan nagy ügy. Akinek meg mégis, hát annak csókolom...

Nagyon kedvelt témám a szexualitás, de mivel megfogadtam, hogy nem fogok állandóan erről áradozni, hát igyekszem magam mérsékelni, és lássuk be, egész jól megy a dolog, mert még egy bejegyzés sem született arról, hogy milyen jót henteregtem az adott éjszaka. Éppen itt lenne az ideje egy ilyen irománynak, nem? Vagy az olvasóközönség nagy része még fiatalka ehhez a témához?
Ezt inkább döntsétek el ti... Ha érdekel a szexuális életem, akkor jelezzétek.Most pedig lépjünk a következő vallomásokra.

2. Tartok attól, hogy egyszer unatkozni fogok az öröklétben.
Nos, ezen azt hiszem nincs túl sok ragozni való. Teszek róla, hogy ne unatkozzak.

3. Pszichopata gyilkos vagyok, ezt is bevallom. Szeretem elhitetni az emberekkel, hogy kedves, aranyos, és megértő vámpír vagyok, játszom velük, mint macska az egérrel, kínzom, aztán könyörtelenül kicsinálom őket, amiben nagy élvezetemet lelem. 

Ezek voltak Adam, a vámpír vallomásai. Remélem értékelitek ezt a nagy megnyílást! ;)

4 megjegyzés:

  1. bejön a kegyetlenséged együtt érzek nagyon is utálom az embereket túl sok rosszat kaptam az élettől! :))) ajánlom a gyilkos tárlatot megtekintésre! rohadt jó! :D

    VálaszTörlés
  2. Queen of the damned.2013. március 20. 11:03

    "Pszichopata gyilkos vagyok, ezt is bevallom. Szeretem elhitetni az emberekkel, hogy kedves, aranyos, és megértő vámpír vagyok, játszom velük, mint macska az egérrel, kínzom, aztán könyörtelenül kicsinálom őket, amiben nagy élvezetemet lelem. " Már ha csak beleképzelem magam ebbe a szituációba, (jó értelemben) a hideg ráz, és fel is izgatja a fantáziámat! Sajnos így emberként el kell fojtanom a kegyetlenséget és a szadizmust, de például ennek olvasásakor belső "kis" szörnyem előtört és mámorosan nyalja a száját vérre szomjazva. Hmmmmm....... :)

    VálaszTörlés
  3. @Queen of the damned.
    Ó, örülök, ha sikerült felizgatni! A fantáziád.
    "Sajnos így emberként el kell fojtanom a kegyetlenséget és a szadizmust"
    Erre mindig csak azt tudom mondani, hogy nem KELL, csak nem meritek bevállalni a következményeket. Pedig minden bizonnyal izgalmas lenne. ;)

    VálaszTörlés
  4. Queen of the damned.2013. március 20. 22:00

    Ó, de mennyire, hogy az lenne, csak akkor az egész város tetemekkel lenne tele egy éjszaka alatt, és másnapra a "sárga házból" nézhetném a napocskát. :( azok az átkozott korlátok! meg az "igazságszolgáltatás" elnyomja az élvezeteket. :(

    VálaszTörlés

Wattpad