2

A szürke ötven árnyalata - mi a helyzet regény téren?

Posted in ,
Már volt szó Jázminról, meg hogy regényt írok, ilyesmik, jelenleg kicsit változott a helyzet, hagyom azt a csajt egyelőre, mert "találtam" egy egész finomnak tűnő kis áldozatot. Kompromisszumok, na. Nem szoktam az efféle osztozkodásokat támogatni, de néha tényleg megkönnyítik az "ember" dolgát. Egy ideig...

Szóval emiatt a kis regényezés miatt döntöttem úgy, hogy feltérképezem nálatok a terepet, mekkora az "emberiség" tűrőképessége egy regénnyel szemben. És mit hoz a sors? Elég volt csak a toplisták élére pillantanom, és máris megakadt a szemem egy gyöngyszemen:
Az erotikus, mulattató és mélyen megindító Ötven árnyalat-trilógia olyan történet, amely hatalmába keríti és birtokba veszi olvasóját, azután mindig vele marad. Amikor Anastasia Steele, az irodalom szakos egyetemi hallgató interjút készít Christian Greyjel, az ifjú vállalkozóval, gyönyörű, okos és ijesztő férfival találja szemben magát. A nem e világban élő és ártatlan Ana megretten, amikor ráébred, hogy akarja ezt a férfit, és annak rejtélyes tartózkodása ellenére kétségbeesetten próbál közelebb kerülni hozzá. Grey, aki képtelen ellenállni Ana csendes szépségének, eszének és független szellemének, elismeri, hogy ő is akarja a lányt - de a saját feltételei szerint. Ana, akit egyszerre ijeszt és izgat Grey szokatlan szexuális ízlése, habozik. Greyt minden sikere - multinacionális vállalkozásai, hatalmas vagyona, szerető családja - ellenére démonok gyötrik és az önuralom kényszere emészti. Amikor a pár vakmerő, szenvedélyes viszonyba kezd, Ana fölfedezi Grey titkait és tulajdon, sötét vágyait.
(E. L. James - A szürke ötven árnyalata  "kedvcsináló")
Na, az én szemem felcsillant, mert akárhogy is néztem, ez alapján nagyjából egy az egyben ráhúzható lenne ez a szöveg az én kis Gerardos sztorimra, annyi kivétellel, hogy Gerard valami férfi szerűség...
Úgyhogy elkezdtem olvasni eme bestsellert .. Akkor még nem tudtam, hogy ez egy kibaszott Twilight fanficből lett átírva. Szóval elgondolkodtató Aysha egyszeri megjegyzése, hogy ki kéne adatni a Gerardos ficet könyv formájában. Na jó nem, ilyen mélyre nem süllyednék. Mondanám, hogy nincs az a pénz, de ENGEM nem a pénz motivál. Van akit igen, de hát had örüljön a fejének, ha addig is nyugton van. Erről most eszembe jutott még valaki, aki azt mondta, hogy sok-sok pénzért csinálna velem egy s mást. Na mindegy.
Tehát, olvasom ezt a szutykot (jajj de gonosz vagyok...), majd ha kivégeztem szépen le is írom róla a tapasztalataimat, addig is, érdekelne, hogyha ti esetleg olvastátok, vagy csak összefutottatok vele, akkor mi a véleményetek erről a "műalkotásról".
Aki pedig nem olvasta, de ettől most kedvet kapott, annak szólok, hogy inkább ne ezt olvassa, hanem a rólam szóló igen hasonló témájú irományt, mert értelem szerűen az sokkal jobb. ;P

2 megjegyzés:

  1. Én azért teszek hamarosan egy próbát, már egy ideig szemezgetek a kötettel a polcomon, ráadásul, megjelent a folytatás 

    VálaszTörlés
  2. Én már ki is végeztem, szerintem holnap fönt is lesz róla a "kritikám". :D

    VálaszTörlés

Wattpad