0

Újabb kérdések

Posted in
Most Amy Black ajánlott fel nekem néhány kérdést, hogy válaszoljak rá, hát meg is tettem. Nem mondanám, hogy minden kérdés túlságosan testhez álló lenne, de azért lelkesen válaszolgattam. ;)

Hány koncertre jutottál el idén, és mik voltak azok? Újra elmennél, ha tehetnéd?
Idén meg nem voltam koncerten. A rock sztár zabálós korszakom óta nem is igazán voltam, mert nem sok értelmüket látom. Viszont egy My Chemical Romance koncertet újra megnéznék. Csak most nálatok. 
Óóó, az nagyon vicces lenne! Tényleg, mikor jönnek azok errefelé? (most kicsiny hazátokra gondolok) Megbaszlak Gerard. Csak mert az jópofa lenne. Ha jobban belegondolok, így ezerszer nagyobb móka lenne, mint amit odahaza műveltem.

Melyik történelmi korszakban élnél, és miért?
A jelenlegi tökéletesen megfelel. Mármint a nálatok lévő. „Odahaza” annyira nem tetszik a dolog. Szóval a ti XXI. századotok a favorit. Hogy miért? Mert egyszerűen nem lehet nem szeretni. Internet, "liberálisság", önkifejezés mindenhol, világvége, rengeteg információ és baromi gyorsan, blablabla, sablonszöveg, de attól még tetszik.

Szerinted utánzás az, ha valaki bálványként tekint egy zenészre (esetleg meg is említi a hatásai között), miközben ő is zenél, és hasonló stílusuk van?

Elég logikusnak tűnik, hogy utánzás. De az utánzás nem mindig baj. Az, hogy most elkezdünk magyarázkodni, hogy az "inspirálás" és az utánzás más, hát... igazából édes mindegy. Jó, persze, van a kettő között különbség, mert nem feltétlenül utánozható dolog inspirál valakit. Vagy mi. Tök mindegy. 

Melyik a legjobb Disney mese a klasszikusok közül?

Van még mit bepótolnom úgy érzem... Le fogok ülni meséket nézni. 

Sims 2 vagy Sims 3?

Jobban szeretek igazi emberekkel játszani.

Milyen természetfeletti lény lennél, ha lehetnél?

Bármi lehetek, de meg vagyok elégedve a vámpírsággal. Kényelmes, praktikus. Egyelőre. 

Melyik az a film, amit soha, semmi pénzért sem tudnál újra megnézni?

Eddig nincs olyan. Mondhatnám, hogy a Twilight, de azt hiszem kevés film volt, amin annyit röhögtem, mint azon. Különben is, azt hiszem az én fajtámra különösen vonatkozik, hogy soha ne mondd, hogy soha. 

Ha lehetőséged adódna rá, melyik fantasy szereplőt keltenéd életre? Csak egyet választhatsz! (lehet válogatni: HP, Gyűrűk ura, Eragon stb.)

Édes ez a feltételes mód, de tényleg. Különben is, mi számít életre keltésnek? Jelenleg a True Bloodos Russel Edgingtonnal vagyok elfoglalva. Voltam... leszek. Majd még kiderül. 
Az Eragont nemrégiben láttam, és jót mulattam azon is. Csak egy kis mellékes információ. Minden esetre talán egyszer lesz egy sárkányom, csak valahonnan kell egyet keresnem, mert mifelénk sem őshonosak a kis aranyosak.

Mi volt életed eddigi legnagyobb kellemes csalódása?

Avery egész szórakoztató ahhoz képest, hogy nem Gizi. Persze biztos nem ez volt a legnagyobb, de most ezt jutott eszembe, és momentán nem vagyok valami nagyon merengős hangulatomba, hogy elkezdjek visszagondolni az elmúlt "néhány" évre. 

Buktál már le puskázás vagy bliccelés közben?

Hehe. Nem. Puskázásról amúgy is mindig a lövöldözés jut eszembe. A bliccelés meg... majd egyszer ígérem kipróbálom. Na nem mintha mostanság jeggyel vagy bérlettel utazgatnék, de úgysem kéri el senki. 

Adott egy lehetőség, hogy külföldön élhetsz, családot alapíthatsz. Melyik lenne ez az ország?

Magyarország megfelel. Nekem elég külföld. Bár a család alapítás dolog vicces lenne. Majd ha megtalálom életem szerelmét, aki mellett örökre boldogan élhetek. Hát hogyne! 

0 megjegyzés:

Wattpad