4

Sherlock, UFO-k, slash (ez azért egy bizarr sztori címe lehetne)

Posted in , , ,
Két írói válság között legalább Lia is kitölti valamivel az idejét. (Aztán húzunk vissza Biff evangéliumát olvasni.)

A kérdések Reyklanitól származnak.
(A felállás a szokásos: Lia, Jómagam)

1) Hogyan találtál rá a Sherlok BBC-re? 
Barátnőm kattant rá először a sorozatra, aztán pont akkor mentem át hozzá egy hétvégére, amikor végignézte az első évadot, és nagyon lelkesedett, hogy mennyire jó, és alig várja, hogy a második évadot lássa. Már rég fent voltak akkor a részek a neten, én meg mondtam, hogy hát tőlem elkezdhetjük nézni a második évadot együtt, csak nem függnek annyira össze a részek, hogy ne értsek semmit az első évad nélkül.
Na hát ott ültem az első percekben, Johnon bomba, én meg azt se tudtam hogy akkor most pontosan melyik Sherlock meg melyik Moriarty... Aztán kitisztult a kép; az a nyomott fejű a Sherlock. A történet hagulata rögtön megfogott, viszont a rész első fél órájában azzal voltam elfoglalva, hogy hogy nézhet ki egy ember ennyire furán. Aztán rájöttem, hogy ez a fura valójában elképesztő jóképűséget jelent.
Szóval így ismertem meg. Második évad, első rész, durr bele a közepébe. 
Ez ám az érdekfeszítő történet.

2) Mit tennél ha elrabolnának az UFOk?
Ez azért attól is függne, hogy milyen szándékkal rabolnak el. Ha csak úgy ismerkedési alapon, akkor szívesen elbeszélgetnék velük.
Én ufónak számítók?
Mint Unidentified Flying Object? Attól függ, hogy álltok az űrhajóval.
Szarul, de büszkén.
Na várjál, most halál komoly építitek az az űrhajót?
Nem, csak egy helyben fekve és meditálva várom, hogy megtestesüljek más világokban is. Még szép, hogy építjük!

3) Ha kiderülne, hogy páratlan tehetségű színésznő vagy, melyik filmben/sorozatban szerepelnél a legszívesebben?
Mindegy, csak játsszon benne Benedict Cumberbatch vagy Tom Hiddleston vagy Leonardo DiCaprio, vaaagy Simon Pegg (ide nekem egy újabb részt a Cornettó trilógiába! Bár akkor már nem lenne trilógia...)
Egyetértek. Ha páratlan tehetségű színésznő lennék, a fent felsoroltak közül én is szexelnék bármelyikkel.
Én nem a szexre értettem! Csak biztos fantasztikus emberek, és sokat lehet tőlük tanulni.
Apropó, ha már Hiddlestonnál tartunk...
Nem tartunk Hiddlestonnál.
Onlyliversleftalive.
Nemérdekel.

4) Kezdtél már bele olyan könyvbe/filmbe/sorozatba pusztán azért, mert sok fic született róla?
Igen.
Welcome To Night Vale


5) Hogyan kezdtél el slasht irni?
Úgy tizennégy-tizenöt évesen megláttam valami ilyesmi videót a neten...
... and i fell in love instantly. 
Most olyan szívesen cseszegetnélek, hogy hogy lehettél annyira odáig két ilyen kis nyomingerért...
Te csak meg se szólalj!



6) Miként birkóztál meg ezzel és úgy általában azzal, hogy rajongó lettél?
Igazából nem tűnt fel, hogy birkóznom kéne a dologgal. Mindig rajongó típus voltam, slasht írni meg kegyetlenül élveztem. Élvezem. Rohadj meg Adam.

7) Milyen lenne a tökéletes napod?
Kinyitnám a szemem, és azt venném észre, hogy hoppá, van nálatok egy saját testem. Vagy igazából elsőre az is megfelel, ha Lia testében ébredek fel, csak éppen Lia nincs odabent. Már sokszor elképzeltem, milyen lenne. Először is, kibaszottul maszturbálnék egyet, mert az női testtel mindig poén, aztán...
Na most fejezed be!
Még el sem kezdtem.
Várjál, mi az hogy mindig poén? Ne, NE válaszolj!

8) Részt vettél-e már tüntetésen? Ha igen, melyiken és milyen volt, ha nem melyiken lennél ott és miért?
Ha egy szerettem érdekében kéne tüntetni valami miatt, akkor ott lennék.
Ó, rengeteg tüntetésen! Ha én azt most mind elmesélném! Mindig az ellenem szólók voltak a legviccesebbek.

9) Ki szeretnél lennél következő életben?
Először ebben az életben szeretnék azzá válni, aki lenni szeretnék. A következő még ráér.
Hogy oda ne rohanjak! Nagyon remélem, hogyha kipurcansz, hozzánk kerülsz.

10) Mire vagy a legbüszkébb az életedből? Persze csak akkor ha publikus.
Arra, hogy nagy általánosságban meg vagyok elégedve az életemmel.
Magamra.
Kitalálhatnál valami új szöveget, ez már kicsit egyhangú.
Még mindig jobb, mint a "meg vagyok elégedve az életemmel" blabla. Nekem meg állandóan rinyálsz, hogy ez nem jó, meg az nem jó, meg ezt segítsek, meg azt hozzak rendbe. Mi vagyok én, a kibaszott jótündér keresztanyád?
Na húzzunk olvasni, most már tudni akarom lesz Jozsóval.
Mindenki tudja, mi lesz Jozsóval.

4 megjegyzés:

  1. Jozsó.
    JOZSÓ!!!!!!!!!!!!!!
    CSAK NEM BIFF EVANGÉLIUMA?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De bizony.
      Ki nem hagynék egy ilyen könyvet!

      Törlés
  2. Köszönöm a kitöltést!
    Mindig élmény olvasni titeket, komolyan. Bár valószínűleg kárörömömbe röhögök, mert abban nincs semmi irigység, de akárhogy is, remekül szórakoztam. Lett egy remek hétfő reggelem, pusszancs.
    Én nem tudom mi lesz Jozsóval, nem olvastam. Az lenne a legjobb megoldás ha kirabolhatnék egy könyvesboltot. "vágyakozó sóhaj"
    További kellemes utazást kívánok az Eszelős Expressen! "vigyorogva búcsút int"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg kell tudnod, mi lett Jozsóval! Naggggyon jó könyv. Hamarosan készül hozzá a kritika, az majd hátha kedvet csinál hozzá. ;)
      A könyvesbolt kirablás nem rossz ötlet, bár én könyvek terén egy hazulról is könnyen elvégezhető bűnözést folytatok. Amit filmekkel is.
      De jól hangzik ez az Eszelős Express. :D

      Törlés

Wattpad