5

Szombat

Posted in
(Nesztek egy kis kibogozni való agybaj, az eddigi visszajelzések alapján úgyis bírjátok az ilyesmit! ;D Továbbra is a szokásos Lia, Adam Nolan Adam mondom, hogy Nolan szoktatni kell a népet! Még a rohadt URL címedben is benne van, hogy Adam! Azt meg lehet változtatni, nem?)

*néhány perccel korábban*

– Ha ennyire bajod van a fejemmel, akkor menjél, amerre akarsz! Francnak se hiányzik, hogy itt belepofázz a kellemes kis szombatomba a baromságaiddal! Te vagy a Nagyságos Adam, a Világ Ura, szevasz, kezdj magaddal valamit, nélkülem!
– Valójában Nolan Dame.
– Pfff…
– És mi lesz a nagy író leszek dumával? Meg írok egy könyvet, satöbbi?
– Hát nem pont ezen a szombat estén akarok író lenni.
– Meg nem holnap, meg nem jövő héten, meg nem is idén, elárulnád nekem, hogy mégis mikor?

– Tudod, baromi kellemes ám, hogy az utóbbi időben én vagyok a béna, én rontok el mindent, én tehetek mindenről, ami nem tökéletesen alakul!
– Hát akkor javaslom, hogy változz meg végre. Úgy is mindig azért rinyálsz, hogy adjak a megabiztosságomból, a közvetlenségemből, és az optimizmusomból, hát én adok, de mikor szándékozol élni vele? Elhiszem én, hogy kecsegetőnek tűnik, hogy hetven évesen, mikor már az unokákat sem kell peszrálni majd elírogatsz, de szerinted mégis mennyi az esély arra, hogy elélsz addig?
– Ha ennyit cseszegetsz, akkor valóban nem sok.
– Már nem azért, de egy hónapon keresztül sokkal többet cseszegettelek, és még csak fel sem vetted a dolgot, most mondtam valamit, erre megint nekiállsz hisztériázni, csak azért, mert jajj most mennyi húde sok dolgod van, meg egyetem, meg mit tudom én mi! Szedd már össze magad! Ja várjál, megint menstruálni fogsz?
– Ez is az én hibám, hogy éppen nem tolerálom megfelelően, hogy az idegeimen száguldozol!
– Ki másé lenne?
– Csak azt áruld el, hogy ha annyira alkalmatlan vagyok az írásra, akkor miért nem hagysz békén?
– Mert teljesen azért nem vagy alkalmatlan. Mint a mellékelt ábra mutatja.
– Ó, köszönöm a bókot!
– Nagyon szívesen.
– Na ide figyelj, drága Adam…
– Nolan.
– Direkt csinálod?
– Nem, tök véletlenül szoktam baszogatni az embereket, ez még nem tűnt fel? Ha neked lehet százféle neved, nekem pláne! És különben is, tök jól hangzik.
– Manton bármit mond rád, az neked tök jól hangzik. 
– Ilyen a szerelem.
– Apropó szerelem, csak hogy ne engem húzzál le itt megállás nélkül... Hány napja nincs itt Ravennek se híre, se hamva? Több mint egy hét? Amíg ő is boldogított, addig akárhányszor valahol előkerült egy kép Gerardról, fél órán át sápítoztál arról, hogy te jó ég, mennyire idiótán néz ki, és mennyire vicces, hogy valaha is vonzónak találtad, erre ma, "hát ez túl aranyos, hogy rohadna meg."(kép)
– Cuki gyerek volt, na. Csak bánom, hogy elszartam az egész dolgot vele, mert nem kölyökkorában szedtem össze. – És ez (kép)?
– Egy ribanc.
– Persze, de most, miután a közölte, hogy nem okol tovább téged azért, ami vele történt, és lelépett, rögtön hiányolod!
– Ó, hát hogyne, mert nem engem okol! Megnézem én, meddig tart ez a nagy feloldozási mániája.
– Ahogy elnézem tovább, mint hogy te nem vagy teljesen odáig érte...
– Tudod, hogy nem vagyok.
– Azt tudom, hogy addig nem fogsz tőle megszabadulni, amíg meg nem hal. Az összes szerelmeddel ezt játszottad el, csak éppen Ravennek különösen megszívtad, ez már feltűnt.
– Micsoda intelligencia!
– Ki fogsz borulni, ha mégis meghal. Vagy bármi lesz vele.
– A-a, te leszel, aki kiborul. Nekem mindig lesz más. Bár gondolom már ezt is rendkívül éles eszűen megfejtetted.

5 megjegyzés:

  1. De vártaam már! Szerintem is irtó cuki kisgyerek volt Gerard de attól még most sem ribanc! A Nolan pedig szép név :) de maradj Adam :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, de határozottan ribanc. :D
      Okké, behatóbban csak Ravenről tudok nyilatkozni, szóval Gerard szexuális életéről nincsenek tényszerű információim. Még...

      Törlés
    2. Ha lesz azt kíváncsian várom... :) de akkorse ribanc (egyikse)

      Törlés
  2. Az Adam nekem is jobban tetszik. Az tizes skálán mennyire gáz, hogy megnézném, ahogy ti így ketten bevásároltok? Vagy ez csak nekem vicces? Biztos.
    Hümm, nekem nem fog hiányozni Raven, Gerard, szóval pont ő na. Mondjuk nem is voltam rajongója, így ez azért megkönnyíti a dolgokat.
    Lia: ha ez megnyugtat, én is kurvára elterveztem, hogy író leszek, és ezentúl semmi. Na jó van kemény öt oldal, egy rakat ötlet, de ez semmi. És fic dögivel. Amik így jönnek. Borzasztó.
    Köszi az újabb agymenést, nekem jobb lett tőle a napom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mit vegyünk? :P Amúgy biztos vicces lenne, mert Lia már csak a gondolatától is rosszul van, hogy venni akarok bármit is.

      Raven meg nekem sem fog hiányozni, de úgyis max. egy hetet adok neki, és újra rajtam fog lógni.

      Ezek az írói problémák, hihetetlenek vagytok! Egy író azért író, mert ír! Le kell írni az ötleteket, aztán csókolom. Fel nem tudom fogni, mi olyan nehéz ebben.

      Törlés

Wattpad