2

29/17.nap: Mi szeretnél lenni ha idősebb leszel?

Posted in ,
Emberi szemmel nézve sosem leszek idősebb, de ha relatívan nézzük a dolgot, akkor egyértelmű, hogy a ti világotok ura, erről meg már írtam néhány napja. Nem is keveset. Már szinte én is unom a témát, amíg így egy helyben toporgok. Kezdem úgy érezni magam, mint nálatok abban a Biblia csodában van, hogy majd-majd jön az Apokalipszis, az Utolsó Ítélet, csak éppen nagyon nem jön soha... Vagy ilyenekkel feltétek nem célszerű dobálózni? Még nem mélyültem el úgy igazán nálatok a vallások terén, pedig talán érdekes lenne. Apropó, ti miben hisztek? Vagy ez valamiféle tabu-témának számít?

Mindig hogy el tudok kanyarodni az eredeti témától, basszus. "Mi szeretnél lenni ha idősebb leszel?" Most ezen még mit ragozzak? Momentán nem szeretnék semmi más lenni, mint egy világ meghódítója, aztán majd idővel úgyis jöhet bármi más. Ahogy azt már Gizikém tündér bogárkám néhány kilométeres kommentjében kifejtette valamelyik bejegyzésem alatt, én az leszek, ami csak lenni szeretnék. 

2 megjegyzés:

  1. Ilyen kérdést feltenni, hogy 'ti miben hisztek'..Hát természetesen Benned! :-)
    Komolyan.. személy szerint én elsősorban hiszek magamban, mármint az emberi elmében, néha tényleg csodákra képes; és másodsorban hiszek Istenben, mert ha tényleg képesek vagyunk elhinni, hogy létezik, akkor talán erőt is adhat átlendülni a problémáinkon, és persze van kit okolni, ha mégsem, mert milyen dolog lenne már magunkat hibáztatni. ( és ez megint csak az én véleményem ezzel nincs szándékomban senkit megbántani.)
    Egyébként szerintem tabu téma sok embernél.

    A válaszodra...kár, hogy olyan rövid az emberi élet, így nem láthatjuk, hogy mekkora képzelőerővel is vagy valójában megáldva :-)

    VálaszTörlés
  2. "és másodsorban hiszek Istenben, (...) és persze van kit okolni, ha mégsem, mert milyen dolog lenne már magunkat hibáztatni. "
    Óóóó, ez nagyon tetszik! Érdekesnek találom bennetek emberekben azt a mentalitást, hogy imádtok mindig okolni valakit. Ez szerintem tök aranyos. Én is igyekszem néha felvenni ezt a viselkedésformát, mert igen kényelmes.

    A képzelőerő, igen... az bizony érdekes egy téma, foglalkozom is vele mostanában eleget! :D

    VálaszTörlés

Wattpad