0

29/25.nap: Olyasvalakivel randiznál, aki egyszerű és lenyűgöző személyiségű, vagy olyannal aki híres és egyszerű személyiségű?

Posted in
Ez a kérdés baromság. Most akkor egyszerű, vagy lenyűgöző? Jó, tudom, csak hülyén van megfogalmazva, értem én...
Egyértelmű, hogy olyannal randiznék, akinek érdekes a személyisége, és már az első pillanattól fogva érdekelni kezd, mert akiket nem találok eléggé "figyelemfelkeltőnek", azokat maximum gyorsan elfogyasztom vacsorára. Persze nálam ez is tökéletesen belefér a "randi" fogalmába. Természetesen nálam a gyilkolás is egy rendkívül intim, és belsőséges bensőséges esemény. Hát már hogy ne lenne az?

Visszakunkorodva a témára, a lenyűgöző személyiségé a pont, az hogy híres-e vagy sem, momentán le van szarva. Ezzel nem mindig voltam így, volt olyan időszakom is, amikor kifejezetten hírességekre, azon belül meg főleg zenészekre hajtottam, mert… az akkor olyan viccesnek tűnt.
Amolyan verseny szerűség volt Lucy-val, hogy ki tud több pl. rockzenészt két vállra fektetni. Azt hiszem bátran kijelenthetem, hogy én álltam nyerésre, szerencsére egyik rockzenész sem az a nagyon szemérmes fajta, legyen szó nőkről, vagy pasikról, úgyhogy jobban érdekelte őket egy különleges vámpír pasi, mint Lucy, aki ugyan úgy nézett ki, mint bármelyik rajongójuk. A különbség csak ott volt, hogy ő szex téren nem fogadott el nemleges választ. Amúgy érdekel valakit Lucy? Csak hogy érdemes róla írnom, vagy sem?
A rocksztár-kefélős dolog azért maradt mindig titokban, mert egy híresség sem szerette nagy dobra verni, hogy a "saját rajongója" erőszakolta meg. Már ha egyáltalán erőszakról volt szó. Akinek már volt szerencséje erről is olvashatott.
Vicces idők voltak, aztán le is zárult mikor Gerard a nyakamon ragadt. Régi szép idők... Rám tört a nosztalgia. Néha azért rám is átragad az "ember kórság", más néven a "mi lett volna, ha". Nem szoktam nagyobb időt szentelni neki, de mindig van benne valami bájos. Mondhatnám, hogy a ti világotoknak köszönhetően néhány mi lett volna, ha-ra választ kaphatok, de ebben sem lehetek teljesen biztos.

Amúgy most hogy jobban végiggondolom, lenne még pár híres személy, akit felírnék az én kis listámra. 

0 megjegyzés:

Wattpad