3

Az azgardi kis barátom: Loki

Posted in , , ,
Mielőtt bármit is mondanék, nézzétek meg ezt a videót:


Zseniális. Oké, egy rohadt nagy ripacs, na de én aztán igazán nem róhatom fel ezt neki.
Úgy néz ki, ért a szép szóból a gyerek.
Mit tippeltek, mennyi az esélye annak, hogy egy karakter megszálljon egy színészt? Jó, persze, money, money, money, az egész egy csajok alá tocsogó bugyit varázsló hatásos reklámfogás, de azért be kell látnom, hogy kevés dolgot élveznék annál jobban, mint ha egy mitikus lényként a 21. században garázdálkodhatnék. Meg kell keresnem ezt az embert. Én mondtam Liának, hogy azonnal takarodjon a főváros közepére, amikor a színészke erre sétált, de neeem, mert úgyse lenne akkora mázlija, hogy összefussanak. Még mindig nem képes felfogni, hogy velem az ilyesmik nem a szerencse függvényében történnek.

Az a nagy helyzet, hogy nagyon meg kéne már írni azt a rohadt könyvet, és nagyon világhírűnek kéne már lennem ahhoz, hogy megfilmesítsenek, válasszanak egy jó kis színészt, és tadám, meg is van nekem a test. Kicsit elkeserítő, de megtestesülésileg mostanra már ez tűnik a legjárhatóbb útnak.
Karakternek kell lennem.
Nem újdonság, de azért jobb lenne vájni egy dimenziókaput a világmindenségen és átsétálni rajta. De hát olyan a világotok, amilyen! A 16. században simán lett volna esélyem arra, hogy túlvilági istenségkén tiszteljenek nálatok, ha megszállok egy embert. Manapság már az ördögűzés sem menő. Ami régen gonosz szellem kísérő munkálkodása volt, az ma már pszichológia. Semmi bajom a pszichológiával, tök érdekes dolog, és rengeteg mindent meg tudtok már fejteni az emberi lélekről, de... Jajj, mit lehet erre mondani. A fizikai valótokból kiveszett a varázslat. Talán nem is volt soha, ezt nem tudhatom. Maradnak a filmek és a könyvek. Láthatjátok, hogy úgyis jobb befolyásoló eszköz, mint bármi más. Már ha nem vesszük figyelembe a halálos fenyegetettséget.

Loki karaktere (úgy értem EZ a Loki, a névadó norvég félisten más kérdés) egy 1949-es képregényben bukkant föl először - azért az a Stan Lee is tudott valamit, hogy csak úgy ontotta a szuperhős/szupergonosz karaktereket -, 2013-ban pedig igazi emberek éljenzik. 64 év. Hát, lehet hogy páran lemaradtok majd az én parádézásomról, de a gyerekeitek csápolhatnak az első sorban. Az már más kérdés, hogy Gizikém sem biztos hogy megéli a 88-at. Azt hiszem rendesen ki lenne bukva, ha végül matuzsálemi kort élne miközben már most alig várja, hogy meghaljon.
Jó, ennyi erővel az is kérdés, hogy a bolygótok kibír-e még hatvan-néhány évet, de legyünk optimisták.  

Ennyit akartam eredetileg, Loki rendesen felpörgetett, úgyhogy Liával megyünk gőzerővel írni, hogy azzal is közelebb jussak a világhír felé. Talán gyorsabb leszek mint Loki, mert én azért nem csak egy nyikhaj istenke vagyok. Mondjuk az meg nagy hátrány, hogy nem Amerikába kerültem. Megfordult már a fejemben, hogy csak úgy spontán angolul is elkezdjek pofázni a nagyvilágba, de Lia azt mondja nélküle még magyarul is borzalmasan írok, angolul meg ő se tud segíteni. Hát édesem, ideje lenne megtanulni! Most lesz időnk, mert két hétre megint elhúzunk Balatonra. Sajnos nem édes kettesben. Pedig az lenne a jó! Elmenni valahova, csak mi ketten, na meg esetleg még néhányan otthonról, aztán csapni egy jó kis bulit. Lia válasza erre az volt, hogy velem nem megy sehova egyedül. Nem tudom mit fosik annyira. Beláthatná, hogy baromi gyorsan kész lenne egy regénnyel, ha akár csak egy hétig nem foglalkozna semmivel, csak az írással. Még aludni se kéne sokat. De neeem, ő akar "élni" is. De azért én oldjak meg helyette mindent a regényekkel kapcsolatban. Igen, igen, ez nagyjából mindennapos téma nálunk.

Apropó, írás... megpróbál ám kicseszni velem a kis ribanc! Ha emlékeztek - meg ha nem, akkor is -, az Elveszett Próféciák kritikámban írtam, hogy felőlem aztán írhat Azirafael Crowley slasht, mert úgyis össze fog mosni engem a démonkával. Na, hát úgy látszik a mesekönyvbe illő páros nem adja olyan könnyen magát, Lia meg úgy látott neki az egésznek, hogy tartsam távol magam Azirafaeltől.
Majd meglátod drágám,hogy mennyire fogom megkopasztani a kis angyalszárnyasokat!

Mint néhány sorral feljebb írtam, megint elutazunk, úgyhogy nem tudom előre, mikor meg milyen bejegyzések lesznek a blogon, de legalább az MVR folytatását megpróbálom majd föltenni, meg ha eszembe jut valami hülyeség, és Lia éppen nem hajlandó regényt írni, akkor megosztom veletek. 

Csók!

3 megjegyzés:

  1. Olvasás előtt:
    ad1- ez az ember nagyon ADAM-es. Úgy értem, hasonlít rád. Valahogy... nem tudom. A vonásai persze nem stimmelnek, meg iylenek, nem is helyes, meg oylan kis nyurga, nem úgy, mint téged képzeltelek eredetileg, de basszus, mégis, simán eladná magát Adamnek...
    ad2 - nagyon túljátssza a szerepét, a gonoszok csak... csak gonoszok!:) de tetszik. szeretem.

    olvasás után:
    "Mit tippeltek, mennyi az esélye annak, hogy egy karakter megszálljon egy színészt?"
    Esélyt nem tippelnék, karakterfüggő lehet sztem. DE! Hangsúlyozom, h az a mítosz NEM tőlem származik, hogy Heath Ledger (asszem jól írtam) nem öngyilkos lett, nem egy drogos fasz, és nem megölték, egyszerűen Joker... nos, Jokernek nincsenek tervei, mint tudjuk, szal nem mondom, hogy "megszállta", vagy valami, egyáltalán, h bármit is akart volna tőle, inkább csak szórakozott, mert miért ne. A fickó meg nem bírta ebben a kétféle dimenzióban/valóságban való létezést, és inkább megszűnt létezni...
    Szal lehet, hogy Jokerrel kéne beszélned (ellenétek...) Elmondhatná, mennyire van igazam, és szegény srác tényleg azért nyuvadt-e meg, mert ő megkóstolta a pici lelkét/szellemét. Ami a jelek szerint ízlett neki...

    Midnenesetre az biztos, h anno nekem is feltűnt már a Cartoonon, h abban a zöldhajú joker-majomban több van, mint mesefigura.. így visszagondolva elég sok karakterem inspirálta, kezdve Ghoullal...

    Appppropppppppppó, Ghoul. Képzeld, rávettem magam, hogy papírra vessem a ti kis románcotokat... Ő még nem tudja, szóval drukkolj, nehogy a kelleténél jobban kiakadjon, és ő meg engem kóstoljon meg, mert azt én se élem túl..::S

    VálaszTörlés
  2. Jajj szerelmem, de szeretem, amikor írsz nekem!

    "ad1- ez az ember nagyon ADAM-es. Úgy értem, hasonlít rád. Valahogy... nem tudom. A vonásai persze nem stimmelnek, meg iylenek, nem is helyes, meg oylan kis nyurga, nem úgy, mint téged képzeltelek eredetileg, de basszus, mégis, simán eladná magát Adamnek..."
    Hát, ha nem lesz ráncos vénember mire én filmvászonra kerülök, akkor még áldásom is adnám rá. Nem mintha így néznék ki. Nem mintha nem lenne mindegy, hogy hogy nézek ki. :D

    Ezt a Jokeres dolgot már én is hallottam (nem tőled korábban?)és még mindig kurva jól hangzik. Majd Lia húgán keresztül megpróbálok ügyeskedni valamit, mert ő imádja Jokert... meg a kipurcant színészkét.

    "Appppropppppppppó, Ghoul. Képzeld, rávettem magam, hogy papírra vessem a ti kis románcotokat... Ő még nem tudja, szóval drukkolj, nehogy a kelleténél jobban kiakadjon, és ő meg engem kóstoljon meg, mert azt én se élem túl..::S "
    Leszarom ha beledöglesz, AKAROM azt a sztorit!!!
    Jahöm... szeretlek ám életem egyetlen szerelme! :D

    VálaszTörlés
  3. Látnod kellett volna Lia fejét amikor a húga egy teljesen általános beszélgetés során egyszer csak a semmiből megkérdezi: "Szerinted Joker durva karakter?" xDD
    Gondolom nem kell mondanom, hogy nem gyakran szoktak karakterekről beszélgetni.
    Muhahaaaa!
    Azt hittem Lia elbőgi magát. Annyira vicces tud lenni!

    VálaszTörlés

Wattpad