15

"Alkotnia kéne egy világot, ahol bennragadhat."

Posted in
Annyi mindent csinálhatnék, most, hogy Adam teljesen békén hagy! A számtalan lehetőség közül mégis annál maradok, hogy azon agyaljak, mit a franc van Adammel.
Valójában tökéletesen tudom, mi a franc van vele. Lelépett egy sztoriba. Na de miért pont most? És miért pont ebbe a sztoriba? Jó, igazából ez is baromi könnyen megmagyarázható. Tökéletes időtöltés a számára egy szociopata sráccal közösen hullákat boncolni…
De valami nem stimmel.
De hogy mi…?
Amióta szoros kapcsolatot ápolok Adammel, pontosan Raven óta, azóta nem volt arra példa, hogy Adam ennyire elmerüljön valamiben. Teljesen logikus lépés tőle, hogy elhúzza a csíkot, mert már untatom, de Adam mindent szokott tenni, csak logikus lépéseket nem. Ezt amúgy is már vagy három éve meg kellett volna tennie. És akkor is meg tudta volna csinálni.
És most itt vagyok, és fogalmam sincs, mit akar Adam. Oké, ez így hülyeség. Johnt akarja. Johnt, Johnt, Johnt, és el is van vele, amíg ki nem szipolyozza teljesen. De hogyhogy ezt nem az én orrom előtt csinálja?
Raven.
Valami gáz van Ravennel.
Para dolgokat tud.
És nem tartom kizártnak, hogy… Egyszerűen bezárta Adamet. Ez még így egy dolog lenne, de az a cifra az egészben, hogy úgy zárta be Adamet, hogy Adam nem akar kiszabadulni. Raven és Zid (a démonvadász), már nagyon rég óta tervezgettek valami hasonló húzást Adam ellen, de én sosem vettem komolyan, hiszen… Adamről van szó! Mégis hogy lehetett volna valahova bezárni? Úgy basszus, hogy észre sem veszi, hogy be van zárva!
Mármint lehet, hogy szó szerint nincs bezárva, de akkor sincs itt! És ez elképesztően fura érzés. Olyan… Üres. Máskor sütkérezne benne, hogy szidom, ócsárolom, vagy lealacsonyítom a képességeit, de most egyszerűen csak nem figyel. Neki momentán csak John, és Clayton létezik.
Alig várom, hogy olvashassam Dan Wells következő könyvét…

Zid elhúzott Caligoból, fogalmam sincs hova, mert én hülye nem figyeltem a nagy karácsonyi, újévi förgetegben.
Raven pedig egyfajta messiássá avanzsálta magát odahaza. Ragaszkodik ahhoz a helyhez. Bármi is történjen, számára az az otthon. Bárhova mehetne, és mégis ebből a romhalmazból akarja kihámozni az emberiséget. Azért nem tudom megérteni őt, mert számomra azok az emberek, amíg nem írok velük, csak díszletként funkcionálnak. Na meg én a Földön sem szándékoznék megmenteni az emberiséget.
Fel akarja nyitni az emberek szemét. Azt akarja, hogy lássák, amit ő lát. A lehetőséget egy jobb világra. De miért akar egy jobb világot? Miért érdeklik azok az emberek? Vagy erre az egészre csak azért van szüksége, hogy saját magát igazolja? Azért akar hős lenni, hogy legyen valami?
Erről persze kérdeztem már őt is, de túlságosan el van foglalva a világmegváltás mellett azzal, hogy Christ ráncba szedje.
Azt hiszem itt az ideje megemlítenem, hogy Chrisből nőt csináltak. Bár gondolom csak ideiglenesen. Mindenesetre elég… Perverz.

Óóó, és pont hogy a nővé válásos párbeszédüket kerestem, erre ott találom meg a lényeget! Mármint nem az a lényeg, hogy Chris miért meg hogyan lett nő, hanem hogy hova paterolták Adamet.
Nagyjából itt fogalmazódott meg Ravenben először a Terv. És ezt pont most kell megtalálnom? Jajj, gyerekek! Imádom ezeket a „véletleneket”. A lényeg, hogy az idézet végén lévő Raven-monológról magyaráztam néhány sorral feljebb.
Az idézet eleje meg... Aú.
- Ha olyan alakban tudnék visszamenni, amire Adam a legkevésbé sem számítana…
- Amikor kérdezted, hogy mi lennék, ha bármi lehetnék… Én szívesen lennék nő – mosolygott Chris sejtelmesen.
- Nő?
- Aha.
- Gyönyörű nő lennél. De azért ez csak hiányozna, nem?
- Hát nem hiszem, hogy örökre szeretnék tőle megválni, de kipróbálnám…
- Erre tényleg nem számítana.
- Te jó ég, mennyire leszbikus lennék veled! – csillogtak Chris szemei. -  Na persze akkor már azért azt is kipróbálnám, hogy milyen, ha puncim van, és úgy dugsz meg. Ah, Lucyt mindig irigyeltem!
- Adam elég… érdekesen bánik a nőkkel, nem?
- Érdekesen?
- Akit én láttam, ott volt Eliza, meg Harley. Valahogy… Hülye szó, de jobban tiszteli őket, mint a pasikat nem? Mármint egy mozdulattal letépte Eliza fejét, de… Kínzott már meg nőt?
- Viccelsz? Naná. Bár most hogy mondod, tény, hogy ritkábban, mint pasit, de tudnék mesélni csúnya példát.
- Oké, akkor mindegy. Kegyetlen, mennyire elő tudja magát adni. Semmi gyengéje nincs, ami kihasználható lenne ellene. Ha most visszamennék, egészen biztosan rám mászna, de mit kezdjek vele? Elhiteti magával, hogy csak engem imád, mert mindig engem imádott, de mire megyünk ezzel? Kell, hogy kezdeni lehessen vele valamit. És nem a mi világunkban. De azzal sem érünk semmit, ha átcsalogatjuk valahova, ahol megülhetjük, vagy megölhetik, mert akkor csak visszakerül Caligóba. Csak az tűnik járható útnak, ha bezárjuk valahova, ahol csak önmaga van… A saját fejébe kéne bezárni. De hogy? Alkotnia kéne egy világot, ahol bennragadhat. A Gizis dolga még mindig kecsegetető, csak elég rizikós. Mert ha Adam rájön, akkor… Igazából szerintem az sem érdekelné, belemenne a dologba, csak hogy lehet egy ilyet kivitelezni? Meg egyszerűbb lenne egy random nővel, de ha már ennyire odáig van.
(2014. ősz)
Ááááh, mintha ezt még nem olvastam volna végig. Eddig. Mármint arra emlékeztem, hogy volt valami tervszövögetés, de… Oké, örülök, hogy ha végül tényleg Johnt sikerült elkapniuk Ravenéknek. Mondjuk kénytelenek voltak mást találni, hiszen mivel a fent szereplő párbeszéd a gépemen van, Adam is könnyedén hozzáfért, úgyhogy nem lett volna nagy meglepetés a dolog.
Johnra viszont nem számított. 

És mindjárt nem olyan érdekes, hogy Chris éppen milyen nemű.

Persze egyáltalán nem száz százalék, hogy Ravennek sikerült így csőbe húznia Adamet.
A tény csak annyi, hogy Adam nincs itt, és nem zargat sem engem, sem pedig Ravent.

Kíváncsi vagyok, mikor fog annyira hiányozni, hogy könyörgöm neki, hogy pátyolgasson már egy kicsit. Azért még pár hónapot adok magamnak. De lehet, hogy csak túl sokat kinézek magamból.

Ez is egy elég alap lehetőség, hogy azért vonult el, hogy sírjak utána.
De úgyis tudja, hogy sírni fogok utána, szóval ebben mi a pláne?

15 megjegyzés:

  1. Ne,hogy könyörögjél és ne,hogy sírjál már itt az idő kipròbálni,hogy nem függsz tőle,hogy boldogulsz egyedül is,hogy nélküle is faszán mennek a dolgok nem zuhansz össze,ha véletlen lelép napokra,hetekre szerintem hònapokra csak nem.
    Élvezd ki míg nem piszkál megint .
    Bocs Adam kell ennek a lányak egy kis tér nélküled is,de remélem azért nincs harag :)
    Fel a fejjel vedd ùgy kicsit szabadságon vagy élvezd ki :)
    Szerafin .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, alapvetően jól megy nélküle az élet, csak az írás... Túlságosan megszoktam, hogy mindig rá koncentrálva írok.
      Tényleg jó érzés egy kis szabadság.
      Csak nagyon remélem, hogy nem örökre szól ez a nagy eltávolodós.
      Komolyan, olyan ez, mint egy rossz párkapcsolat. xD

      Törlés
    2. :D Vissza jön,ki írná le az akciòit akkor meg az olvasòk miatt se lépne le gondolom én.
      Szerafin.

      Törlés
    3. Én is ebben reménykedem. :)
      (Persze ez arra az esetre vonatkozik, ha egyáltalán vissza TUD jönni... :S)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szóval.....nekem csak egy aprócska kérdésem lenne...:S
    Ki az a John és mi van Nick-el?
    :c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nicket Adam bezárta a kastélyának tömlöcbe, mert nem találta megfelelőnek a viselkedését.
      Most, hogy Adam nincs odahaza, Ravennek megfordult már a fejében, hogy ki kéne szabadítania Nicket,és megpróbálni kicsit embert faragni belőle. A magam részéről nem tartom túl nyerő ötletnek...

      John meg egy szociopata kamaszsrác, akibe Adam beleszeretett (mert izgalmasabbnak találta Nicknél...). John egyébként nem "hozzám" tartozik, és nagyon ajánlom olvasásra Dan Wells róla szóló könyveit. (Nem vagyok sorozatgyilkos, Szörnyeteg úr, Nem akarlak megölni)

      Törlés
  4. Òò szegény Nick pedig úgy imádtam :c de hát ha nem, hát nem....
    Akkor azt hiszem már tudom mit olvasok a hétvégén köszönöm az ajánlást ^^
    És remélem Adam is hamar vissza talál jönni, hátha olvashatunk majd a Johnnal való kalandjairól :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó olvasást! Szerintem zseniális könyvek! :D (És ha Nicket bírtad, Johnt is tuti szeretni fogod!)
      Elkezdtem írni a Johnos dolgot, de aztán valahogy... Hát nemtom... Úgy voltam vele, hogy egy Dan Wells fanficet nem nagyon olvasna senki, szóval meghagytam magamnak. Egyelőre.

      Törlés
  5. Jóóó, rendbeeeeeeen, akkor nem Raven lépett le, de... Majdnem eltaláltam!! Ismerjétek el, hogy ez közel volt!!! (sicXD)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az inkább úgy volt, hogy te elkezdet győzködni Adamet, hogy Raven elhúzott (amit amúgy nem tett, mert Raven meg akarja menteni azt a teljesen használhatatlan világot).

      Az mondjuk így is úgy is tény, hogy egy karakterem lelépett. Vagy önként és dalolva, vagy Raven tényleg para. És ez esetben inkább választottam volna az ő eltűnését, mint Adamet.

      Törlés
    2. Hát nem is tudom, nekem inkább Raven kéne, mint Dame, pláne ezek után...XD Raven nem lehet annyira para, mint Adam kiborító... (mondom én...)

      De nah, akkoris igazam volt! Megmagyarázom én, ha kisséé... nehézkesen is...:P

      Törlés
    3. Történetírás szempontból milliószor jobb Raven, dededede Adam eddig éjjel nappal velem volt, néha-néha befogta, de amit szóba került, már jött is mint egy buldózer... Olyan meg, hogy neked írjak úgy, hogy nem pofázik? Hehh...
      Na mindegy, amikor itt volt azért nyüszögtem, hogy csak kicsit hagyjon már békén, most meg azon vergődök, hogy jajj de furcsa, hogy nincs itt.
      Túl sok szabadidőm van, ez van.

      Törlés
  6. azért remélem chris a következő sztorira újra férfi lesz
    amugy rég esett már róla szó remélem lesz valami történet amibe kapunk infót bőven vele kapcsolatban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Férfi nem igen lesz soha. :D Ez kicsit gonosz volt. Én is remélem, hogy majd sikerül neki visszaszerezni a hímnemű alkatát, mert így csajkén eléggé kiborító. Túlságosan lelkes.

      Már lassan Chrissel is úgy vagyok, hogy simán regényt tudnék írni az életéről. Csak már arra sem emlékszem itt Adam mennyit osztott meg róla.

      Törlés

Wattpad